شماره تماس : 23-88641720

برای سرمایه‌‌گذاری در پرتغال چقدر بودجه لازم است؟

برای سرمایه‌‌گذاری در پرتغال چقدر بودجه لازم است؟

اقامت طلایی پرتغال را می‌توان با سرمایه گذاری در این کشور به دست آورد. پرتغال به مقصدی جذاب برای سرمایه گذارانی که به دنبال اخذ اقامت اروپا هستند تبدیل شده است. این کشور چندین گزینه سرمایه گذاری را ارائه می‌دهد که به خارجی‌ها اجازه می‌دهد اقامت طلایی پرتغال را دریافت کنند.

از جمله سرمایه گذاری در املاک، انتقال سرمایه و ایجاد شغل. با این حال، مقدار بودجه مورد نیاز برای اخذ اقامت پرتغال بسته به گزینه سرمایه گذاری انتخاب شده متفاوت است. در این پست نگاه دقیق تری به شرایط بودجه برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در پرتغال خواهیم داشت.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات – چگونه اقامت طلایی پرتغال را به دست آوریم؟

ساحل آفتاب سرمایه-گذاری-در-زمینه-ایجاد-شغل

یکی از محبوب ترین گزینه‌ها برای اخذ اقامت طلایی پرتغال، از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. با خرید ملک در پرتغال قادر به اخذ اقامت پرتغال خواهید بود. حداقل سرمایه مورد نیاز برای اقامت از طریق املاک 500000 یورو می‌باشد. این سرمایه گذاری می‌تواند به صورت یک یا چند ملک باشد. املاک می‌توانند مسکونی یا تجاری باشند و می‌توان آنها را اجاره داد یا برای استفاده شخصی استفاده کرد.

علاوه بر مبلغ سرمایه گذاری جهت دریافت اقامت طلایی پرتغال، سرمایه گذاران باید سایر هزینه‌های مربوط به خرید ملک از جمله مالیات، هزینه‌های قانونی و هزینه‌های ثبت را نیز پوشش دهند. این هزینه‌ها می‌تواند بسته به ارزش ملک متفاوت باشد، اما سرمایه گذاران باید انتظار داشته باشند که 5 تا 10 درصد بیشتر از مبلغ سرمایه گذاری بپردازند.

انتقال سرمایه در پرتغال برای دریافت اقامت

گزینه دیگر برای اخذ اقامت طلایی پرتغال از طریق سرمایه گذاری انتقال سرمایه است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای اقامت از طریق انتقال سرمایه 1 میلیون یورو است. این سرمایه گذاری می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود، از جمله:

  • از طریق سپرده بانکی؛
  • سرمایه گذاری در سهام یا اوراق قرضه؛
  • سرمایه گذاری در یک شرکت پرتغالی؛
  • خرید ملک؛
  • سرمایه گذاری در یک صندوق سرمایه گذاری پرتغالی؛

سرمایه گذاران برای حفظ وضعیت اقامت طلایی پرتغال خود، باید حداقل پنج سال سرمایه گذاری را حفظ کنند. علاوه بر مبلغ سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران باید سایر هزینه‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری، از جمله هزینه‌های معامله و هزینه‌های قانونی را نیز پوشش دهند.

سرمایه گذاری در زمینه ایجاد شغل

گزینه سوم برای اخذ اقامت طلایی پرتغال از طریق سرمایه گذاری ایجاد شغل می‌باشد. این گزینه به سرمایه گذاران نیاز دارد که حداقل ده شغل در پرتغال ایجاد کنند. حداقل سرمایه مورد نیاز برای اقامت از طریق ایجاد شغل 350000 یورو می‌باشد. از این سرمایه گذاری می‌توان برای راه اندازی یک کسب و کار جدید یا برای گسترش کسب و کار موجود در پرتغال استفاده کرد.

سرمایه گذاران برای حفظ وضعیت اقامت باید حداقل دو سال ایجاد شغل را حفظ کنند. علاوه بر مبلغ سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران باید سایر هزینه‌های مرتبط با شروع یا گسترش کسب‌وکار، از جمله هزینه‌های قانونی و هزینه‌های دیگر را نیز پوشش دهند.

سخن پایانی

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در خصوص گلدن ویزای پرتغال با کارشناسان ما در شرکت ساحل آفتاب در تماس باشید.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.