شماره تماس : 23-88641720

گواهی تمکن مالی یعنی چه؟

گواهی تمکن مالی یعنی چه؟

اقامت تمکن مالی پرتغال، اسپانیا، یونان و بسیاری از دیگر کشورهای اروپایی یکی از بهترین روش های اقامتی به شمار می رود. اگر می خواهید به عنوان یک فرد سرمایه دار به کشورهای خارجی سفر کنید می توانید از ویزای تمکن مالی استفاده نمایید.

ویزای تمکن مالی را به عنوان یک ویزای طلایی می شناسند. بنابراین برای دریافت اقامت طلایی پرتغال، اسپانیا، یونان و … می توانید از روش خود حمایتی یا تمکن مالی استفاده کنید. اگر درآمد کافی در یک ماه نداشته باشید نمی توانید با استفاده از روش خود حمایتی به کشورهای عضو شینگن بروید.

کاربرد گواهی تمکن مالی پرتغال، اسپانیا، یونان و ... چیست ؟

تمکن مالی برای دریافت ویزا

گواهی اقامت تمکن مالی پرتغال یک سند یا نامه به شمار می رود. شما با استفاده از این گواهی می توانید ثابت کنید که می توانید هزینه های زندگی تان را بدون کار کردن پرداخت نمایید. افرادی که از این ویزا برای رفتن به کشورهای اروپایی استفاده می کنند باید مدارک مورد نیاز را تحویل سفارت دهند. در این گواهی میزان سرمایه فعلی تان همراه با تراکنش های مالی درج می گردد. علت اصلی صادر کردن این گواهینامه، ثابت نمودن شرایط مالی مناسب می باشد. این مسئله که بتوانید ثابت کنید می توانید هزینه های مربوط به زندگی، تحصیلی، پوشاک و … را بدون کار کردن در کشور ایران و اروپا پرداخت کنید بسیار مهم می باشد.

مدارک لازم برای دریافت گواهی اقامت تمکن مالی پرتغال

اگر قصد دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال را دارید باید به خوبی در مورد مدارکی که نیاز است تحویل دهید اطلاعات بیشتری به دست آورید. کارت ملی، اصل و کپی پاسپورت، فرم تکمیل شده درخواست صدور گواهی تمکن مالی، اصل وکالت نامه و … به عنوان مهمترین مدارکی هستند که باید تحویل دهید. نامه ای که نشان دهد شما ملک مناسبی در کشور مورد نظر اجاره کرده یا خریداری نموده اید را باید تحویل دهید. تراکنش های مالی تان را باید پرینت بگیرید تا سفارت گردش مالی تان را بررسی کند. به ازای همسر و فرزندان تان باید هر ماه هزینه بیشتری درآمد داشته باشید.

با چه درآمدی اقامت تمکن مالی پرتغال دریافت می شود؟

اقامت تمکن مالی پرتغال را به عنوان روش خود حمایتی یا بازنشستگی می شناسند. شما می توانید اقامت این کشور را با استفاده از درآمد ثابتی که دارید دریافت کنید. درآمدتان باید اجاره ملک، سود سهام، سود سرمایه، سود اوراق بهادار و … باشد. در صورتی که هزینه ای ثابت به عنوان درآمد داشته باشید و برای تامین هزینه های زندگی کار نکنید، می توانید ویزای خود حمایتی را دریافت نمایید. دقت داشته باشید که برای دریافت این ویزا باید تمامی شرایط و مدارک را بررسی کنید. در صورتی که شما نتوانید شرایط لازم را ایجاد کنید نمی توانید این ویزا را دریافت نمایید.

سخن پایانی

برای دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال، می توانید با کارشناسانی که در شرکت ساحل آفتاب فعالیت می کنند مشورت کنید. کارشناسان شرکت ساحل آفتاب به خوبی شما را راهنمایی می کنند تا بر اساس شرایط تان بهترین روش اقامتی را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اقامت پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اقامت طلایی پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.