شماره تماس : 23-88641720

اقامت تمکن مالی اسپانیا

اقامت تمکن مالی اسپانیا

سرمایه گذاری

 

یکی از انواع راه های دریافت ویزای اسپانیا که معمولا به شهروندان غیر اتحادیه اروپا اعطا می شود ویزای تمکن مالی است. این امکان برای افرادی است که منابع اقتصادی کافی برای تامین هزینه زندگی خود و خانواده را دارند درحالیکه اجازه کار و فعالیت اقتصادی در اسپانیا را ندارند.

این نوع ویزا برای افرادی که می خواهند در سال اول زندگی خود بدون کار اقامت اسپانیا  را داشته باشند و کسانی که بودجه اقتصادی کافی برای تامین هزینه زندگی بدون کار و تحمیل هزینه برای دولت را دارند و یا کسانی که می خواهند در اسپانیا بازنشسته شوند، ایده آل و پرطرفدارترین ویزا است.

مزایای اقامت تمکن مالی اسپانیا

کار

 

اقامت به همراه خانواده : با یک درخواست مشترک، می توان اقامت همسر و فرزندان را دریافت کرد. برخلاف سایر روش ها مانند پیوستن به خانواده، که فرد ملزم به زندگی در کشور به مدت یک سال است، در این روش همزمان برای خانواده فرد نیز ویزا اعطا می شود. فقط باید توانایی مالی فرد برای پوشش خانواده ثابت شود.

اقامت بلند مدت و سپس دریافت تابعیت: اجازه اقامت موقت، یک سال و بعد تمدید اول و دوم آن هر یک برای دوسال زمان می برد. در سومین درخواست اقامت، می توان یک اجازه اقامت طولانی مدت در اسپانیا گرفت که امکان 5 سال زندگی در این کشور بدون تمدید در خواست وجود دارد. این مورد در نهایت امکان تابعیت اسپانیا را فراهم می آورد. مجموع سالهایی که با این مجوز در کشور زندگی کند، برای تابعیت درنظر گرفته می شود.

امکان سرمایه گذاری در کشور اسپانیا: گرچه اجازه انجام فعالیت های حرفه ای و کار وجود ندارد، اما با ویزای تمکن مالی می توان در کشور اسپانیا سرمایه گذاری کرد. هر نوع سرمایه گذاری مثل خرید سهام شرکت ها، قابل پیگیری است و به عنوان منبع درآمد فرعی خواهد بود.

امکان تحصیل و انجام کارآموزی: این ویزا مانند ویزای دانشجویی، به فرد امکان ثبت نام در یک مرکز آموزشی و تحصیل را می دهد. حتی امکان کارآموزی برای اهداف آموزشی در یک شرکت با پرداخت هزینه آن هم ایجاد شده است.

امکان کار خارج از کشور اسپانیا: افرادمی توانند تجارت و فعالیت های خود را در کشور مبدا یا در هر کشور دیگری غیر از اسپانیا ادامه دهند. اینگونه که افراد به طور منظم در قلمرو اسپانیا اقامت و زندگی میکنند و می توانند از راه دور کار خود را مدیریت کنند.

بدون نیاز به سرمایه گذاری در اسپانیا: برای بدست آوردن ویزا و اقامت تمکن مالی اسپانیا، نیاز به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در اسپانیا نیست. فقط اثبات داشتن سرمایه کافی برای تامین هزینه های زندگی خود در اسپانیا کافی است.

سفر در اروپا: داشتن ویزای تمکن مالی اسپانیا، امکان سفر بدون هیچ مشکل و با آزادی کامل در قلمرو شینگن را فراهم می آورد. در واقع بدون محدودیت و بدون کنترل های مرسوم مرزی سرمایه گذار می تواند با اقامت و ویزا تمکن مالی اسپانیا به راحتی بین کشورهای حوزه شینگتپن رفت و آمد کند.

شرایط لازم برای دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا

پول کافی در حساب بانکی: داشتن بودجه کافی و امکانات اقتصادی برای زندگی در کشور اسپانیا یکی از اصلی ترین نیازهاست. یکی از روش های برآورد حداقل میزان پول لازم، استفاده از روش IPREM است، اندیکاتوری که فرد باید سالانه کسب کند تا واجد شرایط مختلف زندگی در کشور اسپانیا باشد.

حداقل مبلغ: اثبات داشتن 400درصد از IPREM در حساب بانکی فرد متقاضی برای دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا نیاز است. واحد اندازه گیری سالانه است که برای سال 2020 هدف، 6.455 یورو خواهد بود. یعنی متقاضی اصلی باید 25.82 یورو را نشان دهد. برای ضمانت موفقیت درخواست، پیشنهاد می شود بیشتر از مبلغ گفته شده در حساب بانکی باشد.

اثبات درآمد و امکانات لازم برای اقامت خانواده:  به این منظور که فرد باید اثبات کند که درآمد ماهیانه کافی را برای تامین هزینه های خود و خانوده اش دارد و می تواند هر ماه به میزان حداقل تعریف شده درآمد داشته باشد و این صرف نظر از میزان پولی است که در حساب خود دارد. همچنین باید مکانی برای اقامت و سکونت خانواده در نظر گرفته باشد.

بیمه درمانی خصوصی: برای دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا فرد باید بیمه درمان برای خود و خانواده اش داشته باشد و این کار با ثبت نام در سازمان بیمه تامین اجتماعی و یا یکی از بیمه های خصوصی اسپانیا امکان پذیر می باشد.

برای دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا روی تخصص و دانش کارشناسان ما در موسسه ساحل آفتاب حساب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.