شماره تماس : 23-88641720

امتیازات و مراحل موثر در مهاجرت به کانادا

کانادا

امتیازات و مراحل موثر در مهاجرت به کانادا

همانطورکه در مقاله قبل به راه های مهاجرت و نحوه ی امتیازدهی سیستم SKILLED WORKER پرداختیم، در این مقاله قصد داریم به سایر موارد موثر در کسب امتیاز بیشتر بپردازیم؛

کسب امتیاز از طریق تجربه کاری فرد: در این روش براساس تعداد سال های اشتغال فرد و درآمد وی، امتیاز محاسبه میگردد که امتیاز کامل آن 15 نمره دارد.

کسب امتیاز به واسطه ی سن: در صورتیکه فرد در رده ی سنی هجده تا 35 سال قرار گرفته باشد، می تواند دوازده امتیاز کسب نماید.

اخذ امتیاز به واسطه ی شغل: اگر فرد دارای یک پیشنهاد شغلی تمام وقت و با درآمد در باشد، از ده امتیاز برخوردار خواهد شد.

سابقه کار: در صورت کسب نمره ی کافی همسر در مدرک زبان وی، سابقه تحصیلی خود فرد در کانادا، سابقه ی کار خود فرد و همسروی  در کانادا، استخدام هماهنگ شده در کانادا و وجود بستگان درجه یک فرد، برای هرکدام امتیاز جداگانه ای در نظر گرفته می شود.

اگر مجموع امتیازات از طرق مذکور به اندازه ی کافی کسب نشد، امکان کسب امتیاز در مرحله ی دوم به دست خواهد آمد و درصورت کسب بیشترین امتیاز افراد می توانند برای اقامت دائم کانادا درخواست خود را ارائه دهند و تا مهلت درخواست آن ها شصت روزه خواهد بود.

حداکثر امتیاز قابل کسب در مرحله دوم ۱۲۰۰ امتیاز است که ۶۰۰ تای آن تنها به پیشنهاد کاری در کانادا مرتبط بوده و ۶۰۰ تای بعدی به خود شخص مربوط می شود.

عوامل انسانی: در این گزینه، سن، تحصیلات، زبان و تجربه ی کار کانادایی افراد و همچنین داشتن همسر یا نداشتن آن امتیازات متفاوتی برای آن ها در نظر گرفته خواهد شد.

شرایط همسر: در این بخش فرد از هریک از طرق تحصیلی، مدرک زبان و شغلی همسر خود در کانادا، می تواند امتیاز کسب نماید.

داشتن مهارت های گوناگون: در این مرحله افراد با ترکیب چند مهارت به صورت جداگانه، امتیاز به دست می آورند که جمع حداکثر امتیاز از طریق مهارت های نامبرده از سه روش فوق، ۶۰۰ امتیاز خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.