شماره تماس : 23-88641720

جزایر کشور فیلیپین

فیلیپ

جزایر کشور فیلیپین

کشور فیلیپین، جزیره ای است که در اقیانوس آرام غربی واقع شده است. این کشور به خاطر داشتن 7000 جزیره ی استوایی خود، یکی از طولانی ترین خطوط ساحلی را به خود اختصاص داده است. در این جزایر صخره های مرجانی زیبا، و حیات زیر آب شگفت انگیز و جنگل های بارانی کوهستانی قرار گرفته اند، در ضمن مردم فیلیپین خوش برخورد، گرم و بخشنده هستند. دسترسی به فیلیپین از طریق هوایی و پرواز به شهرهای مانیلا و سبو امکان پذیر می باشد، علاوه بر این، مسافرت های بین جزیره ای نیز از طریق هواپیما، اتومبیل، قطار و قایق در دسترس هستندمی باشد.

پالاوان

یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در فیلیپین، جزیره پالاوان می باشد. پالاوان یک شهرستان جزیره ای است که از میندورو تا بورنئو بین چین جنوبی و مناطق سولو امتداد می یابد. پوئرتو پرینسسا که دارای یک رودخانه ی زیرزمینی است، مرکز این جزیره به شمار می رود.کورون ریفز در جزیره ی بوسوآنگا واقع شده است که یکی از نقاط محبوب غواصی است که غواصان علاقمند به اکتشاف بقایای کشتی های ژاپنی جنگ جهانی دوم را به این منطقه می کشاند. یکی دیگر از نقاط محبوب «ال نیدو» است که بین صخره های بلند آهکی و خلیج زیبای باکوئیت قرار گرفته است.

 بوراکای

سواحل ماسه ای سپید رنگ، سواری در قایق های رنگی و تفرجگاه های زیبای این جزیره باعث شده اند که در سایت های سفر، این مکان به صورت ثابت در لیست سه مورد از برترین سواحل جهان قرار گیرد. پرجمعیت ترین منطقه ی بوراکای، بخش مرکزی ساحل سپید است که بیشترین فرصت ها برای غذا، ماجراجویی، خرید و نشاط عمومی در آن وجود دارد. کمی که از این مکان دورتر شویم، گزینه های بکر بیشتری در دسترس ما قرار می گیرند که البته امکانات آنها هم به همین صورت کمتر شده و اسکان در آنها از آلونک های اقتصادی تا اقامتگاه هایی با امکانات کامل را شامل می شود.

میندورو

میندورو جزیره ای است که از دو منطقه ی مختلف به نام های میندورو شرقی و غربی تشکیل شده که با رشته کوه های بلند از هم جدا شده اند. قسمت های شمالی این منطقه دور افتاده بوده و عمدتا خانه ی قبایل بدوی مانگایان می باشد. در میندورو شرقی، مهم ترین مکان گردشگری شهر پوئرتو گالرا است که با داشتن تفرجگاه ها و سواحل ماسه ای سفید، مکانی ایده آل برای دوست داران آب به شمار می رود. همچنین اینجا محلی مناسب برای سفر با جیپ در دل طبیعت است، ضمن اینکه جنگل های بارانی مالامال از ارکیده، آبشارها و رودخانه های مناسب برای کایاک سواری به جذابیت میندورو برای طبیعت گردان می افزاید.

سبو

سبو شهرستانی جزیره ای در فیلیپین است که از یک جزیره ی اصلی و 167 جزیره ی دیگر در محدوده ی اطراف خود تشکیل شده است. مرکز آن به نام سبو سیتی قدیمی ترین شهر در فیلیپین به شمار رفته و دومین فرودگاه بزرگ بین المللی کشور در آن قرار گرفته است. این شهر از مانیلا کوچک تر اما نسخه ی شلوغی از آن به شمار می رود که بسیاری از منافع زندگی شهری جدید، قدیمی، پیشرفته و فرهنگی را در خود جای داده است. یکی از مزایای سبو، جزیره ی ماکتان است که مکانی برتر برای شیرجه و غواصی به شمار می رود و با طی کردن مسیر سواره ی کوتاهی از یک فرودگاه بین المللی می توان به آن دسترسی پیدا نمود. یکی دیگر از مکان های بی نظیر برای غواصی و شیرجه جزیره مالاپاسکوآ می باشد که در فاصله ی 4 ساعت تا شهر بندری مایا قرار گرفته است و به همین دلیل دسترسی به آن از طریق قایق صورت می گیرد. به هر حال از آنجا که این مکان منطقه ای درجه یک برای شیرجه و غواصی در سراسر فیلیپین به شمار می رود، به هیچ روی بازدید از آن را از دست ندهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.