شماره تماس : 23-88641720

شگفتی های دیدنی در اروپا

عکس

شگفتی های دیدنی در اروپا

همانطور که در مقاله ی قبل به برخی جاذبه های گردشگری در اروپا اشاره کردیم، در موارد زیر به سایر جاذبه های دیدنی از سراسر دنیا خواهیم پرداخت:

گالری دیرین شناسی و آناتومی تطبیقی – پاریس – فرانسه

گالری دیرین شناسی و آناتومی تطبیقی که در پاریس واقع شده است، محل حفظ و نگهداری از هزاران گونه اسکلت و جمجمه از انواع وال و نهنگ های عظیم الجسه، ماستودون ها و … می باشد.

 Gruselkabinett برلین – آلمان

یکی از ترسناک ترین  و جالب ترین جاذبه های گردشگری در اروپا مکانی است به نام Gruselkabinet که در کشور آلمان قرار دارد. این مکان در زمان جنگ جهانی دوم به عنوان پایگاه ضد حمله هوایی در برلین آلمان بوده است که امروزه به عنوان یک موزه آماده ی حضور و بازدید هزاران گردشگر در کشور آلمان می باشد. نکته ترسناک و دیدنی این موزه سه طبقه ی پنهانی است که در ماتحت آن قرار گرفته است طبقه فوقانی آن خانه تسخیر شده توسط ارواح هنر پیشگان است که به طور ناگهانی از گوشه و کنار تاریک خانه بیرون می پرند و موجب وحشت بازدیدکننده ها می شوند! همچنین در یک طبقه پایین تر از مانکن و آدمک هایی استفاده شده است که نمایانگر روند درمان های وحشیانه و اولیه ای  در زمان جنگ می باشد. البته همه ی موارد مذکور تصویری از تاریخ را در ذهن پدیدار می کند که از جنبه ی وحشت از حضور در آن می کاهد و به جذابیت های آن می افزاید.

Electric Ladyland-اولین موزه هنر فلورسنت – آمستردام

یکی از منحصربه فرد ترین موزه ها درسطح آمستردام هلند که با همه موزه های دنیا متفاوت می باشد، موزه هنر فلورسنت می باشد. نامگذاری این موزه بعد از آخرین آلبوم جیمی هندریکس Electric Ladyland صورت گرفته است که موسس ان نیک پادالینو می باشد. کلیه ی وسایل شب نمایی که موردعلاقه نیک پادالینو بوده، در این موزه نمایش داده می شود؛ به عنوان مثال، انواع سنگ ها، مواد معدنی و غیره که زیر نور UV می درخشند، در این موزه به چشم می خورند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.