شماره تماس : 23-88641720

مراکز خرید لیسبون

عکس

مراکز خرید لیسبون

لیسبون، پایتخت کشور پرتغال، شهری است پر از تنوع و زیبایی برای افراد علاقه مند به خرید که گردشگران را با تنوع خود در پوشاک به وجود می آورد. مرکز خرید مادر لیسبون، اموریراس است که با ظاهر پست‌ مدرنش از دهه ۸۰ مشغول به کار می باشد. مرکز خرید آرمازنس از حیث موقعیت مکانی یکی از سهل الوصول ترین فروشگاه‌ها برای خرید است. در منطقه سالندانها،آتریوم سالدانها گزینه‌ای مناسب برای خرید در میان اجساس با برندهای معروف می باشد. در اطراف شهر و در محدوده پاسو آرکس، اویراس پارک طیف وسیعی از خواسته های مشتریان را در اختیارشان قرار می دهد.

اموریراس (Amoreiras)

یکی از شاخص ترین مراکز خرید در لیسبون  که در سال 1985 بنا شد، مرکز خرید اموریراسنام دارد. معماری خاص این مجموعه به گونه ایست که از ۲۳۸ مغازه و بوتیک، شش بانک، یک اداره پست، دو سالن زیبایی، ۵۰ رستوران و یک پردیس سینمایی تشکیل شده است. همچنین از میان امکانات این مجموعه بزرگ پارکینگ آن را می توان نام برد که گنجایش آن به اندازه ی ۹۰۰ اتومبیل می باشد. فروشگاه‌های بزرگ این مجموعه شامل هاپیرومارکت جامبو پائو (Jumbo Pao)، مغازه کتاب و موسیقی FNAC ، و مغازه پوشاک معمولی و ورزشی با برند اسپورتزون (Sportzone) است.
بعلاوه، برندهای مشهوری همچون کلوین کلین (Calvin Klein)، رالف لورن (Ralph Lauren) و هوگو باس (Hugo Boss) در این مرکز خریدقرار دارند. همچنین این مرکز شامل لوازم مورد نیاز کودکان می باشد که از میان آن ها به مغازه‌های امجیناریوم (Imaginarium) و از لنیدور کیدز (Lanidor Kids) برای نوجوانان می توان اشاره کرد.امورراس علاوه بر داشتن مغازه‌های وپافون (Vodafone)، بنگ (Bang) و الوفسن (Olufsen)، بهترین مکان برای ارائه خدمات الکتریکی می باشد.مرکز خرید امورراس به صورت روزانه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب فعالیت می کند.

آرمازنس دو چیادو (Armazens do Chiado)
مرکز خرید آرمازنس دو چیادو یا همان انبار چیادو، نام مرکز خریدی در منطقه چیادو می باشد که به عنوان  یکی از مناطق مجلل در حوالی لسیبون شناخته شده است. این مجموعه شامل ۵۴ مغازه، کتاب‌فروشی، پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، طلا و جواهرات، کفش، وسایل جانبی و ۱۲ رستوران در طبقه آخر است.
ساعت کار آرمازنس دو چیادو هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.