شماره تماس : 23-88641720

نهاد های پژوهشی و علمی درکشور پرتغال

عکس

نهاد های پژوهشی و علمی درکشور پرتغال

موسسه پلی تکنیک Bragança – IPB

یکی ازسازمان های دولتی آموزش عالی در کشور پرتغال با تعدادی بالغ بر 7000 دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، موسسه پلی تکنیک می باشد که طیف گسترده ای از دانش و فن آوری را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد که از میان آن ها به علوم کشاورزی، هنر و ورزش، آموزش و پرورش و تربیت معلمان، انفورماتیک و مهندسی، مدیریت بازرگانی، بهداشت، ارتباطات و گردشگری می توان اشاره کرد.

سازمان IPB در اتحادیه اروپا، سازمانی است که از دانشگاه های علوم کاربردی (UASnet) تشکیل شده است که از میان اهداف اصلی آن به انتقال مهارت های حرفه ای و ادغام تحقیقات کاربردی در ماموریت آموزش حرفه ای و تکنولوژیکی می توان اشاره کرد. همچنین از دیگر اهداف برجسته ی تشکیل آن به برنامه ای بین المللی با هدف تشویق پرورش سالانه بیش از 900 دانش آموز ورودی و خروجی و 200 نفر از کارکنان آموزش در این موسسه می توان اشاره کرد که تحقق این امر با همکاری مؤسسات آموزش عالی با یکدیگر از سراسر جهان صورت می گیرد. امروزه IPB نهادی چند فرهنگی است که در آن 13 درصد از دانش آموزان خود به دانشجویان بین المللی اختصاص یافته اند.

در سال 2011، سازمان ECTS اروپا اعلام داشته است که کیفیت سازمان نامبرده در آموزش و پرورش و در سطح اروپا مثال زدنی است

لازم به ذکر است که زبان آموزش برنامه های علمی نامبرده توسط موسسه پلی تکنیک، زبان پرتغالی بوده و برنامه های آموزشی در سطوح  کارشناسی و کارشناسی ارشد با زبان انگلیسی و گاها پرتغالی برای دانشجویان داخلی و خارجی ارائه می گردد .

از این رو علاقه مندان جهت اخذ اقامت درکشور پرتغال می توانند با شرکت ساحل آفتاب در تماس بوده و از مشاوره با کارشناسان سیاحتگر اروپایی این شرکت بهره مند گردند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.