شماره تماس : 23-88641720

ویزای توریستی برزیل


سفارت برزیل

ویزای توریستی برزیل
ویزای توریستی برزیل برای افرادی که به قصد گردشگری وارد برزیل می‌شوند صادر می‌شود. ویزای توریستی به مسافر اجازه‌ی کار یا اقامت بیشتر از مدت زمان اعتبار ویزا را نمی‌دهد.
ویزای توریستی برزیل از طریق سفارت جمهوری فدراتیو برزیل در تهران به صورت سه ماهه صادر می‌شود و امکان تمدید آن در کشور برزیل وجود ندارد.
اولین مرحله برای درخواست ویزای هر کشوری، تکمیل فرم تقاضای ویزا است. این فرم باید در دو نسخه و برای هر کدام از همراهان به صورت جداگانه تکمیل شده و عکس متقاضی نیز به آن الصاق شود.
توجه داشته باشید؛ به دلیل تعداد زیاد متقاضیان در ماه‌های تابستان و قبل از تعطیلات نوروز، ممکن است بررسی مدارک و صدور ویزا زمان بیشتری بگیرد. برای قطعی‌کردن تاریخ سفر، به این زمان‌ها توجه داشته باشید.
مدارک مورد نیاز
از همه‌ی مدارک باید یک سری کپی موقع تحویل پرونده موجود باشد. اصل مدارک بعد از مطابقت به شما بازگردانده خواهد شد و کپی آن ها در پرونده ی شما در سفارت برزیل خواهد ماند.
کلیه‌ی مدارک فارسی باید ترجمه‌ی رسمی انگلیسی شده و به تائید وزارت امور خارجه رسیده باشد.

  1.  شناسنامه ایرانی.
  2.  گذرنامه
  3. سه قطعه عکس رنگی در ابعاد ۴*۶ با زمینه روشن که شبیه به چهره‌ی فعلی متقاضی باشد
  4.  آدرس محل سکونت، شغل و محل کار متقاضی به صورت کامل و دقیق ذکر شود.
  5.  در صورت اشتغال به کار، مدارکی که نشان‌گر شغل و اعتبار شغلی متقاضی باشد (مانند کپی روزنامه رسمی، پروانه کسب، گواهی اشتغال به کار به نام مسافر، میزان حقوق دریافتی، تاریخ مرخصی مطابق با تاریخ رفت و برگشت)
  6.  در صورت بازنشستگی از کار، گواهی بازنشستگی.
  7.  در صورت اشتغال به تحصیل در هر مقطعی، مدارکی که نشان دهد مشغول تحصیل در ایران هستید؛ مانند کارت دانشجویی معتبر و گواهی اشتغال به تحصیل.
  8.  اسناد رسمی منابع مالی، گواهی حساب بانکی به نام متقاضی با قید تاریخ افتتاح حساب (میزان موجودی همراه با صورت گردش حساب).
  9.  اصل و کپی بلیط رفت و برگشت هواپیما به مقصد برزیل.
  10.  اصل و کپی واچر هتل برای کل مدت اقامت در برزیل.
    بررسی مدارک به منظور صدور ویزا، حداقل یک هفته طول می‌کشد. گاهی ممکن است این زمان طولانی‌تر نیز باشد، ولی تا دو هفته بعد از تحویل مدارک معمولاً مشخص شده که شما واجد دریافت ویزای توریستی برزیل هستید یا خیر.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.