شماره تماس : 23-88641720

ویزای کار فرانسه

ویزای-کار-کشور-فرانسه

ویزای کار فرانسه

کشور فرانسه کشوری کاملا صنعتی و  اقتصادی بوده و نسبت به سایر کشور های اروپایی جمعیت بیشتری دارد . هر چند به دلایل صنعتی بودن این کشور تقاضای کار در این کشور نه تنها در ایران که در بسیاری از کشور های دنیا زیاد وجود دارد ولیکن کشور فرانسه برای کار به افراد متقاضی ویزا نمی دهد . در واقع سیاست ها و قوانین موجود در خاک فرانسه اجازه کار به افراد خارجی در این کشور را نمی دهد .اما افرادی که به منظور فعالیت های دیگر مانند تحصیل وارد این کشور می شوند در ویزای این افراد امکان کار برای آنها و آن هم بصورت پاره وقت قرار گرفته است.

در واقع دانشجویان دانشگاه های بین المللی فرانسه پس از اینکه شروع به تحصیل در یکی از دانشگاه های این کشور نمودند و به منظور کمک به هزینه های تحصیلی خود می توانند در یکی از شرکت های خصوص و نیمه دولتی  و یا برای انجام فعالیتی اقتصادی بصورت پاره وقت مشغول به کار شوند .

دانشجویان دانشگاه های فرانسه در مقطع لیسانس به مدت 20 ساعت و در مقطع فوق لیسانس به مدت 30 ساعت در هفته اجازه فعالیت و کسب در آمد در این کشور را دارند . حال اگر افرادی که در این کشور تحصیل می کنند بتوانند کاری را پیدا کنند که صاحب کار او را بیمه کند و یا بتوانند با صاحب کار توافق نمایند که برای انجام کار شما را بیمه نماید پس از پایان تحصیلات می توانید به این واسطه درخواست اقامت کاری و زندگی در این کشور را داشته باشید .

اما برای اقامت کاری در کشور فرانسه می توان به شیوه های قانونی اقدام نمود . مثلا در بیشتر کشور های اروپایی یکی از متداول ترین و بهترین راه ها برای دریافت اقامت کاری سرمایه گذاری در راستای ثبت شرکت در آن کشور می باشد و فرانسه هم از این قاعده مستثنی نیست . با ثبت یک شرکت تجاری در کشور فرانسه و یا ثبت شعبه ای مستقل و یا وابسته در این کشور و به منظور توسعه فعالیت های اقتصادی و تجاری خود با این کشور می توانید در این کشور پس از چند سال درخواست اقامت بدهید مشروط بر اینکه تمامی قوانین و مقررات این کشور را در سال های فعالیت خود در این کشور رعایت کرده باشید و هیچ گونه مشکلات مالیاتی و حقوقی و سوابق منفی در کار شما رویت نشده باشد .

اما یکی دیگر از راه های ورود به بازار کار کشور فرانسه سرمایه گذاری در راستای راه اندازی یک حرفه ، مغازه ، شعبه و یا نمایندگی در این کشور می باشد . در واقع اگر به دنبال داشتن فعالیتی تجاری و اقتصادی در این کشور هستید که به واسطه آن هم بتوانید در این کشور اقامت دریافت نمایید بهترین راه سرمایه گذاری در این کشور می باشد .

برای سرمایه گذاری در این کشور شما می توانید اقدام به خرید یک شغل و راه اندازی یک  واحد صنفی در کشور فرانسه بنمایید  و از این طریق اقامت خود را در این کشور تضمین نمایید . در واقع دولت فرانسه برای افرادی که می خواهند سرمایه وارد این کشور کرده و از این طریق در اقتصاد این کشور نقشی داشته باشند راه های زیادی را فراهم نموده که یکی از این راه ها خرید شغل و راه اندازی یک فعالیت صنفی می باشد .

برای خرید شغل و یا راه اندازی یک فعالیت صنفی باید یک باب مغازه در این کشور خریداری نمایید. در این صورت ویزای 1 ساله به شما تعلق خواهد گرفت . در پایان هر سال در صورت تداوم این فعالیت می توانید به راحتی مدت ویزا خود را تمدید نمایید . تمدید ویزا را تا 5 سال ادامه می دهید و شغل و حرفه خود را در این 5 سال به خوبی اداره کرده و برای پرداخت مالیات و صورتحساب های دولتی فرانسه به موقع اقدام می کنید و در پایان این 5 سال می توانید درخواست اقامت دائم دهید . این راه هایی است که به عنوان راه های جایگزین برای اقامت در کشور فرانسه پیشنهاد می شود .

شایان ذکر است برای خرید یک واحد صنفی و یک شغل در فرانسه باید ابتدا ویزایی کوتاه مدت برای مسافرت به این کشور تهیه شود و پس از ورود به این کشور و بازدید از مغازه و واحد مورد نظر و خرید آن و باز کردن یک حساب بانکی معتبر به ایارن بازگشته  و این بار برای ویزای بلند مدت 6 ماهه اقدام می نماید . اکنون زمانی است که فرد باید به حساب خود در فرانسه پول واریز نموده و با ورود به خاک این کشور درخواست اقامت 1 ساله برای اداره مغازه و صنف خود را می دهد . ارائه مدارک راه اندازی مغازه و یا شرکت در این مرحله به دولت فرانسه الزامی است . همانگونه که آورده شد این اقامت به مدت 5 سال متوالی قابل تمدید بوده و پس از آن فرد می تواند اقامت طولانی تر مثلا 10 ساله و یا دائم دریافت نماید .

این موضوع یک فعالیت کاملا حقوقی است و باید حتما با مشاوره و استفاده از تخصص افراد حقوقی صاحب صلاحیت و دانش در این زمینه اقدام نمایید . قوانین موجود در فرانسه قوانین سفت و سختی هستند . مراقب باشید که در این راه تنها با تکیه بر افراد معتبر اقدام نمایید . سیاحتگران ساحل آفتاب به عنوان مجری مستقیم کشور های اروپایی در حوزه های گردشگری و سرمایه گذاری و با داشتن سال ها تخصص و تجربه مفتخر خواهد بود که در این مسیر همراه شما باشد .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.