شماره تماس : 23-88641720

آکادمی تنیس هفسائس (The Hofsaess Tennis Academy)

آکادمی تنیس هفسائس (The Hofsaess Tennis Academy)

تراول تنیس

پکیج هفتگی هفسائس

قیمت برای هر نفر(یورو) خدمات
1900یورو اقامت، وعده های غذایی،فیتنس، کلاس های فشرده تنیس
100 یورو ترانسفر یک طرفه(فرودگاه)
125یورو هزینه ثبت نام

پکیج ماهانه هفسائس

قیمت برای هر نفر(یورو) خدمات
5036 یورو اقامت، وعده های غذایی، فیتنس، کلاس های فشرده تنیس

برای دانلود پکیج اینجا را کلیک کنید

آکادمی تنیس هفسائس در سال 1984 توسط مربی سابق آلمانی به نام کلوس هفسائس (Klaus Hofsäss) در کاستا دل سول تاسیس شد. آکادمی تنیس هفسائس در حال حاضر تعیین کننده تمامی استاندارد های مشخص شده در تنیس اروپا می باشد.

این آکادمی با 9 زمین تنیس که 5 زمین از نوع کفپوش دار و 4 زمین از نوع خاکی است، با جلوه ساحلی بهترین وایده آل ترین شرایط را برای تمرین برای علاقمندان به تنیس فراهم نموده است. این آکادمی میزبان بزرگان تنیس دنیا همچون استفی گراف (Steffi Graf)، مربی ملی باربارا ریتر (Barbara Ritter ) و بوریس بکر (Boris Becker) بوده است.

با آموزش در آکادمی تنیس هفسائس و زیر نظر مربیان درجه یک این باشگاه این اطمینان برای علاقمندان به وجود آمده است که با هر سطح توانایی و فنی می توانند بهترین و درجه بالاترین دوره های آموزشی تنیس را ببینند و به بالاترین سطح تنیس دنیا برسند.

آکادمی تنیس هفسائس خالق استوارترین و با برنامه ترین و دقیق ترین برنامه های آموزشی تنیس در دنیا است که بصورت تیمی و فردی برای افراد تهیه می شود. یک روش آموزشی مستقیم و دقیق که برای هر فرد بصورت اختصاصی در نظر گرفته می شود.

کلوس هفسائس به عنوان یکی از برترین مربیان تنیس آلمانی همیشه در حالی که نقاط ضعف و قوت بازیکنان را شناسایی می کند با تکیه بر نقاط ضعف و برنامه ریزی برای بهبود و ارتقا نقاط ضعف همواره بر روی نقاط قوت هر فرد نیز تاکید دارد تا بتواند این نقاط را نیز بهبود بخشد.

همکاری منحصر به فرد

به غیر از برنامه های منحصر به فرد و خاصی که در آکادمی تنیس هفسائس برای هر بازیکن در نظر گرفته شده است این آکادمی اقدام به ایجاد یک برنامه ترکیبی و منحصر به فرد دیگر با مدارس تنیس کشور همسایه خود یعنی آلمان نیز کرده است. ترکیبی ایده آل که باعث شده بازیکنان بتوانند آموزش تنیس را در شرایط مختلف تجربه کنند.

برنامه تمرینی آکادمی تنتیس هفسائس

مربیان به کار گرفته شده در آکادمی هفسائس از مربیان رده جهانی تنیس هستند که تضمین کننده آموزش های بی نظیر و بدون نمونه در سطح جهانی برای شاگردان خود می باشند. این مربیان بالاترین سطح مهارت را برای ایجاد برنامه های تمرینی منحصر به فرد برای هر فرد دارند.

هر یک از این مربیان دو تا چهار بازیکن را تمرین می دهند و بصورت متمرکز در هر زمین تنها روی افراد مشخصی تمرین می کنند و به رشد تنیس آنها کمک می کنند. هر جلسه آموزشی ما با گرم کردن حرفه ای شروع می شود زیرا اعتقاد داریم که یکی از اصلی ترین عناصر کلیدی در موفقیت بازیکنان گرم کردن اصولی در کنار آموزش حرفه ای و البته داشتن برنامه های سرگرم کننده است.

یک برنامه تمرینی در آکادمی آموزشی تنیس هفسائس به شرح زیر می باشد:

  • آموزش فنی فردی
  • آموزش تفصیلی تاکتیکی
  • تحلیل های ویدئویی
  • انجام مسابقات آموزشی
  • تجزیه و تحلیل عملکرد بازیکنان در هر مسابقه آموزشی
  • مربیگری تور
  • برنامه ریزی برای مسابقات اصلی

در خلال تمامی این تمرین ها تمامی نکات حرفه ای دیگر برای بازیکن تشریح می شود و برنامه های غذایی و تفریحی خاص نیز برای بازیکنان در نظر گرفته می شود.

آقای هفسائس یک جمله کلیدی دارد که به عنوان عامل موفقیت در باشگاه هفسائس روی این جمله تاکید فراوان می شود:

” من اعتقاد دارم که راز موفقیت یک مربی توانایی درک و تحلیل نقاط ضعف و قوت هر بازیکن می باشد. کار ما به طور سیستماتیک بر این اساس بنا شده است که با درک نقاط ضعف در راستای بهبود آن تلاش کنیم و ضمنا تمرکز خود را از روی نقاط قوت از دست ندهیم”

آکادمی تنیس هفسائس در واقع یک مدرسه شبانه روزی است

در آکادمی آموزش تنیس هفسائس یک ترکیب آموزشی منحصر به فرد برای تمامی دانش آموزان برنامه ریزی شده است. با توجه به اینکه این آکادمی در راستای جذب بازیکنان و شاگردان بین المللی هم همت گمارده در راستای بهبود فنی و زبانی این بازیکنان اقدام به تشکیل یک مدرسه شبانه روزی با ترکیب ورزش، مدرسه و زبان تخصصی نموده است.

آکادمی هفسائس وظیفه خود می داند تا جوانان را همه جوره پشتیبانی کند. دانش آموزان در اتاق های دو نفره مجزا ساکن می شوند و اولویت اول این آکادمی این است که این جوانان بتوانند در تمام رده های سنی با هم زندگی مسالمت آمیز و خوبی داشته باشند و در همه ابعاد از همدیگر حمایت و پشتیبانی و با هم همکاری داشته باشند.

دانش آموزان در واقع در این مدرسه شبانه روزی با هم تشکیل یک خانواده را می دهند، یک خانواده بزرگ که از طریق یک رویه روزمره ساختار یافته نه تنها زندگی اجتماعی را فرا می گیرند بلکه در این راستا نظم، خودکفایی و آماده شدن برای فردا یا آینده بهتر را درک می کنند.

این مدرسه صاحب استاندارد Deutsche Schule Malaga به عنوان ارائه دهنده بالاترین استاندارد های آموزشی تا سطح ورودی دانشگاه می باشد. یادگیری فرهنگی زندگی، آموزش و تحصیلات حرفه ای و فراگیری زبان اسپانیایی یا انگلیسی به عنوان یک عضو کلیدی در برنامه های این آکادمی دیده شده است.

این آکادمی به منظور اطمینان از داشتن تحصیلات ایده آل و متعادل تمامی دوره های تخصصی، تنیس خود را در بعد از ظهر ها برنامه ریزی و ارائه می کند تا بر روی فرآیند آموزشی دانش آموزان اختلالی ایجاد نشود.

دستاوردها و افتخارات کلاوس هفسائس (Klaus Hofsaess)

به عنوان مدیر تیم تنیس زنان آلمان کلاوس هفسائس، اتسفی گراف (Steffi Graf) را به بیست و دو عنوان گراند اسلم (Grand Slam) رسانده و برای او 1988 گلدن اسلم (Grand Slam) به همراه داشته است. او در مجموع در 75 تونومنت و یا رویداد تنیس گراند اسلم، بازی های المپیک در لس آنجلس و بازی های سئول حضور داشته و  مربیگری کرده است.

Steffi Graf در مسابقات سئول موفق شد تا هر دو مدال طلا و برنز را ببرد. ضمن اینکه در مسابقاتFed Cup در ونکوور 1987 و فرانکفورت 1992 نیز موفق به قهرمانی شد.

کلاوس هفسائس در سال 1996 به همراه انک هوبر (Anke Huber) و بوریس بکر (Boris Becker) موفق به کسب موفقیتی بزرگ شدند و جام هوپمن (Hopman Cup) را به دست آوردند و از عنوان WTA با کلودیا کلل کیلش (Claudia Kohle Kilsch)، بنتینا بونگه (Bettina Bunge) و انک هوبر(Anke Huber) به همراه  عنوان ATP که متعلق به نیکولاس کیفر (Nicolas Kiefer) بود دفاع کنند.

تعداد زیادی از بازیکنان برتر و شماره یک جهان مانند استفی گراف (Steffi Graf)، بوریس بکر (Boris Becker)، آنجلیکو کبر (Angelique Kerber)، توماس ماستر(Thomas Muster) و استفن ادبرگ (Stefan Edberg) در آکادمی هفسائس آموزش های خود را پشت سر گذاشته اند. ضمن اینکه دو بازیکن مطرح دیگر تنیس جهان یعنی آرانکستا سانچز (Aranxta Sanchez) و ویکتوریا آزارنکا (Victoria ooAzarenka ) نیز از دانش آموزان مدرسه شبانه روزی تنیس هفسائس بوده اند.

داستان زندگی هفسائس

هر کسی که تا به حال طلوع خورشید را در اینجا تجربه کرده باشد با منظره ای از کوستا دل سول (Costa del Sol ) از یک طرف و سیرا نوادا (Sierra Nevada) از طرف دیگر به خوبی متوجه خواهد شد که چرا ما در این تپه 430 متری در اندلس مدرسه خود را ساخته ایم چرا که هیچ جای دیگر دنیا منظره و حال و هوای این مکان را ندارد.

داستان ما یعنی داستان مدرسه تنیس هفسائس به سال 1984 باز می گردد. در این زمان من و همسرم سونیا (Sonja) تصمیم گرفتیم که به الویرا (Elviria) در نزدیکی ماربلا (Marbella) مهاجرت کنیم. اولین بار به عنوان یک مربی آزاد شروع به کار در کنار مربی گری تیم ملی آلمان و البته به عنوان کاپیتان تیم ملی تنیس آلمان کردم.

در سال 1989 من این تپه را خریداری کردم، در این مکان مجموعه ای از تجهیزات و امکانات آموزشی را فراهم کردم و کم کم گسترش دادم و همراه با همسرم و فرزندانمان الیور (Oliver) و الکساندر (Alexandra) که به ترتیب در سال های 1996 و 2000 به دنیا آمده بودند و به خانواده کوچک ما پیوسته بودند این مجموعه را تبدیل به بهترین اردوگاه تنیس جهان کردیم.

با ساخت یک مدرسه شبانه روزی تنیس من به دو هدف اصلی زندگی ام که یکی مربوط به زندگی شخصی و دیگری زندگی حرفه ای ام در تنیس بود دست پیدا کردم. چون تنیس زندگی من است و همیشه بوده و خواهد بود.

در حال حاضر 50 سال است که با این عشق و علاقه زندگی می کنم و همواره در طول زندگی خود به عنوان یک بازیکن بزرگ تنیس و بعد به عنوان یکی از بهترین مربیان تنیس جهان در دهه های 80 تا 90 بوده ام.

موفق ترین بازیکنی که من تربیت کردم استیفی گراف بوده که اولین دانش آموز من بود. او در سن 15 سالگی تنیس را با آموزش های من شروع کرد و برای 16 سال زیر نظر من کار کرد. او اکنون بهترین بازیکن تنیس زنان در تمامی دوران است که البته تنها به دلیل آموزش های من نبوده است بلکه خود او نیز پتانسیل های لازم را داشت.

تمام تلاش من این بوده که مسیر این تپه به عنوان قله موفقیت برای علاقمندان به این رشته باشد و به همین دلیل همیشه منتظر دانش آموزان با آتیه و علاقمند در این تپه از هر جای دنیا هستیم.

تناسب اندام در تنیس

همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که حتی در یک آکادمی تنیس هم شما نمی توانید بدون داشتن تناسب اندام تنیس بازی کنید. داشتن آموزش های لازم برای بدنی مناسب و حرفه ای به عنوان مکملی تنیس نیاز است.

داشتن تناسب اندام و آمادگس جسمانی بالا برای پیشگیری از آسیب های ورزشی ضروری است اما این تنها یک بخش موضوع است چرا که اگر شما می خواهید در تنیس و یا هر ورزش دیگری موفق باشید باید انواع تمرین ها و مهارت های خاص را هم به دست بیاورید. ما در مجموعه آکادمی تنیس هفسائس برنامه تناسب اندام ویژه هر فرد را متناسب با سطح و ساختار بدنی او تنظیم می کنیم و اعتقاد داریم بازیکنان از ابتدایی ترین دوران یا همان دوران آماتوری تا دوران حرفه ای باید برنامه تناسب اندام مشخصی خود را داشته باشند.

از جمله برنامه های تناسب اندامی که ما در این آکادمی برای دانش آموزان قرار می دهیم ورزش های تکمیلی است که اغلب بازی با توپ مانند فوتبال، بسکتبال و یا واتر پلو می باشد که در کنار آن آموزش بدنسازی، هماهنگی های فردی و آموزش داشتن وضعیت مناسب بدنی هم داده می شود.

 

ستارگان مهمان

شایان ذکر است که آکادمی تنیس هفسائس در بین تپه های این منطقه به عنوان یکی از بهترین آکادمی ها و کمپ های تمرینی تنیس دنیا نیز شناخته می شود که از سراسر دنیا متقاضیانی دارد. بازیکنان بزرگی در سطح جهان دوست دارند که به این کمپ آماده و برنامه های آموزشی، بدنسازی، بازسازی و یا آماده سازی خود را در اینجا دنبال کنند. در این بین می توان به 0 بازیکنان زیر 25 سال برتر دنیا به شرح زیر نام برد:

  • آنکر هابر (Anke Huber)
  • جیسکوب هاسک (Jakob Hlasek)
  • توماس اسمید (Tomáš Šmíd)
  • نیکلاس کیفر (Nicolas Kiefer)
  • رینر شاتلر (Rainer Schüttler)
  • امیلیو سانچز (Emilio Sánchez)
  • آندره تمسواری (Andrea Temesvári)
  • کلادیو کود کیلچ (Claudia Kohde-Kilsch)
  • بتینا بونگ (Bettina Bunge)
  • مگدالنا مالیووا (Magdalena Maleeva)
  • آندریا پتکوویچ (Andrea Petkovic)
  • آنجلیکو کربر ((Angelique Kerber
  • پرتی شایدر (Patty Schnyde)
  • آنا کورنیکووا (Anna Kournikova)

به غیر از این موارد می توان به بازیکنان مشهور تنیس دیگری نیز که بهترین بازیکنان تاریخ تنیس جهان بوده اند مانند موارد زیر اشاره کرد :

  • استفی گراف (Steffi Graf)
  • آرانتکسا سانچز ویکاریو (Arantxa Sánchez Vicario)
  • ویکتوریا آزارنکا (Victoria Azarenka)
  • بوریس بکر (Boris Becker)
  • استفان ادبرگ (Stefan Edberg)
  • توماس ماستر(Thomas Muster)

از سال 1984 به بعد استیفی گراف، افسانه تنیس آلمان و جهان همواره برای آماده شدن و داشتن برنامه آمادگی به این آکادمی می آید. او هم زمان در این مدرسه موفق شد زبان اسپانیایی را هم در کنار سایر مهارت ها فرا بگیرد.

آرانتکسا سانچز ویکاریو سه بار قهرمان گرند اسلیم شد. او از سن 12 سالگی در این آکادمی بود و بیش از 2 سال از زندگی دانشگاهی خود را هم در این مدرسه گذراند و در مدرسه آلمانی این آکادمی آلمانی را هم فرا گرفت.

قرهمان دوازدهمین دوره مسابقان گرند اسلم ویکتوریا آزارنکا هم در 15 سالگی به این مجموعه پیوست و از دانش آموزان سابق ما بوده است.

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.4]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.