شماره تماس : 23-88641720

راه های اخذ اقامت طلایی پرتغال

راه های اخذ اقامت طلایی پرتغال

امروزه بسیاری از افراد به دلیل مزیت های اقامت طلایی پرتغال مایل هستند که ویزای طلایی این کشور را کسب کنند. برای دریافت اقامت پرتغال روش های دریافت اقامت را باید به خوبی بشناسید. با شناخت هر یک از روش های اخذ ویزای طلایی می توانید سرمایه گذاری پرسود و امن در کشور پرتغال داشته باشید.

 در صورتی که شما از طریق سرمایه گذاری می خواهید برای اقامت پرتغال اقدام کنید باید بدانید که راه‌ های زیادی وجود دارند. شما می توانید خرید ملک و سرمایه‌ گذاری سودآوری را انجام دهید، یا شرکتی را ثبت کنید. برخی از مهمترین روش های اخذ اقامت پرتغال را در ادامه معرفی می‌ کنیم.

مهمترین روش های اخذ اقامت طلایی پرتغال

راههای اخذ -اقامت-طلایی-پرتغال- ساحل آفتاب

 از جمله روش های مهم اقامت طلایی پرتغال که امروز بسیاری از افراد از آنها استفاده می کنند عبارت است از :

1. خرید ملک

خرید ملک در پرتغال به عنوان یکی از بهترین روش های اخذ ویزای طلایی پرتغال شناخته می ‌شود. شما می‌ توانید ملک های متفاوتی که با قیمت گوناگون به فروش می رسند را در پرتغال خریداری کنید. اگر ۲۸۰ هزار یورو، ۳۵۰ هزار یورو و ۵۰۰ هزار یورو داشته باشید می‌ توانید ملک مناسبی را در این کشور خریداری نمایید؛خرید ملک به عنوان یکی از بهترین گزینه های دریافت ویزای طلایی معرفی می گردد.

2. انتقال سرمایه به پرتغال

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌ گذاری این است که یک میلیون یورو سرمایه به این کشور انتقال دهید. با انتقال این سرمایه اقتصاد کشور پرتغال قوی ‌تر می ‌شود و شما نیز می‌ توانید از مزیت های اقامت در کشور پرتغال بهره مند گردید.

هر یک از نکات مربوط به انتقال 1 میلیون یورو به کشور پرتغال را بررسی کنید و سپس از طریق این روش اقامت تان را دریافت نمایید.

3. راه اندازی کسب و کار در پرتغال برای اقامت پرتغال

راه اندازی شرکت به عنوان یکی دیگر از روش های دریافت اقامت طلایی پرتغال شناخته می شود. برای راه اندازی شرکت باید حداقل ۱۰ نیرو را استخدام کنید تا بتوانید شرایط اقتصادی پرتغال را بهبود ببخشید.

تمامی نکات ایمنی که مربوط به ثبت شرکت می باشد را باید بشناسید تا بتوانید اقامت طلایی کشور پرتغال را به دست بیاورید.

4. سرمایه گذاری در پروژه های توسعه ملی برای اقامت پرتغال

سرمایه گذاری در پروژه های توسعه ملی کشور پرتغال یکی دیگر از روش های دریافت اقامت پرتغال شناخته می شود. شما می توانید در هر یک از پروژه های توسعه ملی این کشور هزینه مشخص شده ای را برای سرمایه‌ گذاری در نظر بگیرید.

البته هزینه های متفاوت پروژه های توسعه ملی را از نظر بودجه ای که دارید باید بررسی کنید و سپس جهت سرمایه گذاری اقدامات لازم را انجام دهید.

5. خرید اوراق بهادار و روش خود حمایتی

 خرید اوراق بهادار به عنوان یکی دیگر از روش‌ های اقامت طلایی پرتغال شناخته می ‌شود. همچنین شما می توانید از روش های خود اقامتی برای مهاجرت به کشور پرتغال استفاده نمایید. روش خود حمایتی برای افراد بازنشسته بهترین گزینه است.

جمع بندی

شرکت ساحل آفتاب تمامی روش های اقامت پرتغال با سرمایه‌ گذاری را برای شما فراهم می کند. شما می توانید با هزینه مشخص شده جهت سرمایه گذاری در این کشور اقدامات لازم را انجام دهید تا از مزیت های اقامت در این کشور بهره مند شوید.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.