شماره تماس : 23-88641720

کمپ بین المللی انگلیسی

خلاصه ای از برنامه تحصیلی

تراول کمپ زبان

ما به عنوان یک مدرسه انگلیسی خارجی از برنامه های تحصیلی و آموزشی کشور انگلستان پیروی می کنیم. در برنامه های تحصیلی ما از مطالب و آموزش های مذهبی با مطالبی مانند آموزش زبان های مختلف و آموزش های تخصصی جایگزین شده است. برای مثال می توان به آموزش موسیقی، کامپیوتر، زبان فرانسه، اسپانیایی و چینی اشاره کرد.

مقطع تحصیلی ابتدایی

گروه سنی 3 تا 5 سال

هفت مرحله آموزشی مختلف در این برنامه تحصیلی وجود دارد که مرحله ابتدایی یکی از مهم ترین آنها می باشد. کودکان در این مرحله چگونگی تعامل و رفتار مناسب را آموزش می بینند. همچنین آموزش مهارت های ارتباطی و اعداد از برنامه های آموزشی مرحله ابتدایی می باشد. از موارد مورد علاقه کودکان در این مرحله آشنایی کودکان با صدا شناسی می باشد.

گروه سنی 5 تا 7 سال

آواز ها و صدا ها در این مرحله به تصاویر و حروف الفبا تبدیل می شوند. ریاضیات، انگلیسی، علوم، تاریخ و جغرافیا از موارد تحصیلی این دوره می باشد. معلمان در این مرحله از هنر برای آموزش موارد تحصیلی به کودکان استفاده فراوانی می کنند.

گروه سنی 7 تا 11 سال

کودکان در انتهای سال ششم از این مرحله برای نتیجه گیری از تمامی آموزش های خود در تست  Statutory Attainment Tests شرکت خواهند کرد. از مهم ترین مواردی که در این مرحله به کودکان آموزش داده می شود خواندن می باشد، دانش آموزان هر هفته برای مطالعه کتاب های مختلف به کتابخانه برده می شوند.

گروه سنی 11 تا 14 سال

کودکان در این مرحله از دوره تحصیلی ابتدایی به راهنمایی انتقال پیدا خواهند کرد. در طول مرحله سوم 14 موضوع تحصیلی مختلف به دانش آموزان آموزش داده می شود.

گروه سنی 14 تا 16 سال

در این مرحله موضوعات درسی مختلفی برای آموزش به دانش آموزان وجود د ارد که برخی ار آنها اجباری و برخی از آن ها اختیاری می باشد. موضوعات اجباری شامل ادبیات زبان انگلیسی، ریاضیات و زبان اسپانیایی می باشد. موضوعات اختیاری شامل زیست شناسی، فیزیک، تاریخ، جغرافیا، فرانسه، آلمانی، هنر، سینما، موسیقی، زبان لاتین و کسب و کار می باشند. دانش آموزان مجاز به انتخاب 5 رشته از موضوعات اختیاری می باشند. تحصیلات این مقطع تحصیلی تاثیر زیادی برای پذیرش دانشگاهی  می باشد.

گروه سنی 16 تا 18 سال

در این مرحله دانش آموزان پس از دریافت آموزش ها و مهارت های متنوع برای دانشگاه خود اقدام   می کنند و در انتهای سال تحصیلی فرم های پذیرش خود را برای دانشگاه های انگلستان و سایر    کشور ها ارسال خواهند کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.