شماره تماس : 23-88641720

کمپ تنیس رافا نادال

آکادمی تنیس رافائل نادال

گروه سنی 8 تا 18 سال

تراول تنیس

برای دانلود پکیج اینجا را کلیک کنید.

نقاط قوت خود را به حداکثر برسانید و نقاط ضعف خود را به حداقل برسانید

این برنامه آموزشی موقعیت مناسبی برای یافتن دوست های جدید و رشد شخصیتی، بیرون از زمین بازی است. آکادمی رافائل نادال که در سال 2016 افتتاح شده است فضایی دوستانه و امن را برای متقاضیان فراهم می کند. در زیر به خلاصه ای از برنامه های آموزشی تنیس این آکادمی برای بازیکنان جوان اشاره می کنیم. قیمت ها بسته به تاریخ برگزاری متفاوت هستند. توصیه می کنیم که بعد از تایید شدن برنامه آموزشیتان از طرف آکادمی، سفر خود را برنامه ریزی کنید.

قیمت برای هر نفر (یورو) مدت زمان
شروع قیمت ها از 30 هزار و 900 یورو برنامه سالیانه برای گروه سنی 12 تا 18 سال 
شروع قیمت ها از 2000 هزار یورو برنامه هفتگی برای گروه سنی 8 تا 18 سال
شروع قیمت ها از 2000 هزار یورو برنامه تابستانه برای گروه سنی 8 تا 18 سال

برنامه سالیانه برای گروه سنی 12 تا 18 سال

این برنامه ترکیبی از تمرین های متمرکز و آموزش های آکادمیک می باشد که در مدرسه بین المللی آمریکایی Mallorca برگزار می شود. این برنامه آموزشی برای پیشرفت و رشد متقاضیان در داخل و بیرون از زمین بازی طراحی شده است. برنامه آموزش آکادمیک سالیانه از ماه سپتامبر تا جون می باشد. همچنین آکادمی رافائل نادال برنامه های آموزشی ترمی هم برگزار می کند که در ماه های سپتامبر تا ژانویه یا فوریه تا جون برگزار می شود. برنامه های آموزش سالیانه و ترمی فرآیند پذیرش خاص خود را دارند.

برنامه هفتگی برای گروه سنی 8 تا 18 سال

شروع این برنامه هر هفته از یکشنبه تا یکشنبه هفته بعد از 2 سپتامبر تا 26 جون می باشد. این برنامه، یک برنامه فشرده آموزش تنیس با 22 ساعت تمرین در 6 روز است که برای هر دانش آموز یک مربی در نظر گرفته شده است. 

برنامه تابستانه برای گروه سنی 8 تا 18 سال

شروع این برنامه هر هفته از یکشنبه تا یکشنبه هفته بعد از 23 جون تا 25 آگوست می باشد. این یک برنامه فشرده آموزش تنیس با 22 ساعت تمرین در 6 روز است که برای هر دانش آموز یک مربی در نظر گرفته شده است. 

تمامی برنامه های آموزشی آکادمی رافائل نادال شامل فعالیت های دیگری هم به جز تنیس می شوند که باعث پیشرفت و رشد متقاضیان در بعد های مختلف می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.