شماره تماس : 23-88641720

برای دریافت اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی چه شرایطی باید داشته باشیم؟

برای دریافت اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی چه شرایطی باید داشته باشیم؟

اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی به عنوان یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری شناخته می شود. اگر شما متقاضی اقامت تمکن مالی اسپانیا هستید بهتر است که در مورد قوانین تمکن مالی و همچنین شرایط برای دریافت اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی و شرایط تمکن مالی اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

در این صورت می توانید اقامت این کشور را در طی بازه زمانی مناسبی دریافت کنید. تمکن مالی به عنوان یکی از روش های مهاجرتی شناخته می ‌شود که آن را در دسته بندی اقامت طلایی اسپانیا قرار داده ‌اند.در رابطه با شرایط برای دریافت اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی، اسپانیا یکی از بهترین کشورهای بزرگ اتحادیه اروپا است که شرایط مناسبی فراهم کرده تا متقاضیان با نشان دادن شرایط مالی مناسبشان بتوانند اقامت این کشور را دریافت کنند.

قوانین دریافت اقامت اسپانیا با تمکن مالی

اخذ اقامت اسپانیا با تمکن مالی ساحل آفتاب

 اقامت طلایی اسپانیا از طریق تمکن مالی دارای قوانین مشخص شده ای است. شما برای دریافت اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی باید شرایطی را داشته باشید و آن شرایط را اثبات کنید. فرد متقاضی باید نشان دهد که در حساب بانکی حدود ۲۷ هزار یورو پس انداز دارد. به ازای هر یک از افراد خانواده باید این مبلغ بیشتر شود. 

همچنین متقاضی باید این مسئله را ثابت کند که می تواند هزینه های خودش و تمامی اعضای خانواده اش را بدون کار کردن در کشور ایران و یونان پرداخت کند. این مسئله که متقاضی ثابت کند در کشور خود دارای سند ملک است بسیار مهم می باشد. پس از اثبات کردن میزان دارایی، شخص می تواند اقامت تمکن مالی اسپانیا را برای خودش و خانواده اش کسب نماید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت کشور اسپانیا با تمکن مالی

 توجه داشته باشید که حداقل درآمد سالانه شما باید نشان دهد که می توانید از خودتان در این کشور حمایت کنید. برای دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا باید مدارک مورد نیاز را تحویل دهید. فرم درخواست ویزا، بیمه درمانی، سند ازدواج با همسر، نامه عدم سوء پیشینه، گواهی پزشکی و … به عنوان مهمترین مدارکی هستند که باید ارائه شوند. همچنین شما باید تمامی مدارکی که نشان می دهند تمکن مالی مناسبی دارید را تحویل دهید تا شرایط اقامت تان در کمترین بازه زمانی فراهم گردد. اگر هر یک از مدارک را به درستی تحویل ندهید پروسه اقامتتان با مشکل مواجه خواهد شد.

استانداردهای دریافت اقامت طلایی اسپانیا با سرمایه گذاری

 یکی از مهمترین نکاتی که برای سرمایه ‌گذاری در کشور اسپانیا و اقامت اسپانیا باید به آن دقت کنید، استانداردهای تمکن مالی است. اگر شما متقاضی اخذ اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی هستید باید برای تمدید اقامت تان شرایط مورد نظر را بدانید. جهت سرمایه گذاری در بخش املاک می ‌توانید اقدامات زیادی انجام دهید. یکی از مهمترین نکاتی که برای دریافت اقامت طلایی اسپانیا باید به آن دقت داشته باشید این است که نرخ کنترل فساد قضایی و حقوقی نرخ مصادره اموال و غیره را بررسی کنید.

سخن پایانی

 اگر اطلاعاتی در مورد تمکن مالی ندارید بهتر است با کارشناسان و وکلای حقوقی که تخصص بیشتری دارند مشورت کنید. برای دریافت اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی می توانید به شرکت ساحل آفتاب مراجعه نمایید. کارشناسانی که در شرکت ساحل آفتاب فعالیت می کنند تمامی استانداردهای اقامت طلایی کشور اسپانیا را می ‌شناسند و شما را راهنمایی می ‌کنند.

مطالب مرتبط

اسپانیا
اقامت اسپانیا شرایط 2023
اقامت طلایی اسپانیا
اقامت طلایی اسپانیا شرایط 2023
خرید-خانه-در-اسپانیا
خرید ملک در اسپانیا شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.