شماره تماس : 23-88641720

فرآیند اخذ اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی چگونه است؟

فرایند اخذ اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی چگونه است؟

اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی به عنوان یکی از بهترین روش های شناخته می ‌شود که بسیاری از افراد از این روش استفاده می نمایند. فرایند اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا بر اساس دو بخش مهم انجام می شود.

یکی از بخش ‌ها مربوط به کشور ایران است و یکی دیگر از بخش ها مربوط به کشور اسپانیا می باشد. یکی از مهمترین مواردی که باید به آن دقت داشته باشید این است که درخواست تان باید در کشور ایران و در نزدیکترین کنسولگری اسپانیا ارسال شود.

مسیر مهاجرت خود را باید به افرادی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند بسپارید. مدارک ترجمه شده را باید تحویل دهید و هر یک از این مدارک را از نظر کامل بودن مورد بررسی قرار دهید.

روند درخواست دریافت اقامت اسپانیا

روند درخواست دریافت اقامت اسپانیا

 یکی از مهمترین نکاتی که برای دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا باید به آن دقت کنید این است که روند درخواست برای هر یک از کنسولگری ها را بشناسید. در واقع روند درخواست برای هر یک از سفارت ها و کنسولگری های اسپانیا تا حدودی متفاوت است. اگر از وکیل مهاجرت به اروپا راهنمایی‌ های لازم را دریافت کنید می ‌توانید روند دریافت اقامت طلایی اسپانیا را به خوبی متوجه شوید.

مهم‌ ترین مدارک برای دریافت اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی

مهم‌ ترین مدارکی که برای دریافت اقامت اسپانیا از طریق و تمکن مالی باید ارائه دهید را بهتر است بشناسید تا آنها را تکمیل کنید. فرم درخواست ویزا، یک عکس از نوع پاسپورت، گواهی پزشکی، گواهی سوء پیشینه، تمکن مالی، بیمه درمانی، هزینه ویزا، گواهی طلاق و ازدواج و … به عنوان مهمترین مدارکی هستند که باید برای دریافت اقامت کشور تحویل دهید.

بعد از رفتن به اسپانیا باید ۳۰ روز بگذرد تا برای دریافت کارت اقامت اقدام نمایید. کارت شناسایی شما یکی از مهمترین مدارکی است که باید از سفارت دریافت کنید. جهت دریافت اقامت تمکن مالی باید بدانید که این روش به سرمایه زیادی نیاز دارد.

اقامت اسپانیا با تمکن مالی به چقدر سرمایه نیاز دارد؟

در صورتی که حدود ۶۵۰ هزار یورو به ازای هر یک فرد در حساب تان داشته باشید می توانید اقامت اسپانیا را دریافت کنید. توجه داشته باشید که روش اقامت تمکن مالی به عنوان یکی از روش‌ های خاص و منحصر به فرد سرمایه‌ گذاری شناخته می ‌شود. اقامت طلایی اسپانیا با اقامت تمکن مالی دریافت می گردد.

اگر این اقامت را می خواهید در کشور اسپانیا دریافت کنید باید بدانید که نه تنها در کشور اسپانیا بلکه در کشور ایران هم نباید کار کنید. در واقع بدون کار کردن در کشور ایران و اسپانیا باید هزینه‌ های زندگی تان در کشور اسپانیا را پرداخت نمایید.

ماهیانه باید حدود ۲۵ هزار یورو درآمد داشته باشید و به ازای همسر و فرزندان خود هزینه اضافه ای را پرداخت کنید. در واقع اگر سفارت متوجه نشود نمی ‌توانید تأمین زندگی خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید از اقامت شما خودداری خواهد کرد.

سخن پایانی

 در صورتی که اطلاعاتی در مورد شرایط اخذ اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی دارید می توانید با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب مشورت کنید. کارشناسان ساحل آفتاب به خوبی روش های اقامت طلایی اسپانیا را می‌ شناسند و شما را راهنمایی می کنند.

مطالب مرتبط

اسپانیا
اقامت تمکن مالی اسپانیا شرایط 2023
اقامت طلایی اسپانیا
اقامت طلایی اسپانیا شرایط 2023
خرید-خانه-در-اسپانیا
خرید ملک در اسپانیا شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.