شماره تماس : 23-88641720

فرایند دریافت اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک چیست؟

فرایند دریافت اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک چیست؟

اسپانیا، کشور رویاها

آیا تاکنون به فکر اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک بوده اید؟ آیا می دانید فرایند دریافت اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک به چه صورت انجام می گیرد؟ اگر در دسته این افراد هستید پیشنهاد می کنیم خط به خط این مقاله را به دقت بخوانید؛ چرا که قصد داریم تا در مورد این مسائل توضیحاتی مفید را در اختیارتان قرار دهیم.

فرایند دریافت اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک

از اسپانیا به عنوان کشور رویاها یاد می شود. این کشور را می توان قلب تپنده قاره اروپا دانست. به سبب مزایای بی شماری که دولت اسپانیا برای شهروندان خود در نظر می گیرد، بسیاری از مردم ایران به فکر ادامه زندگی و ادامه تحصیل در این کشور هستند. 

قطعاً برای ادامه تحصیل و زندگی نیاز به گرفتن اقامت و اخذ ویزا از جانب دولت اسپانیا وجود دارد. یکی از راه های مطمئن برای گرفتن ویزا و اخذ اقامت اسپانیا خرید ملک در این کشور است. اگر از لحاظ مالی محدودیتی ندارید می توانید از این روش اقامت دائم خود را از کشور اسپانیا بگیرید.

فرایند دریافت اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک چیست؟

برای دریافت اقامت اسپانیا از این طریق در ابتدا نیاز است تا شخص متقاضی، اقدام به گرفتن ویزای 3 ماهه توریستی نماید. در این مدت زمان سه ماهه شخص باید اقدام به خرید ملک مورد نظر خود با توجه به بودجه ای که دارد نماید. 

ناگفته نماند خرید ملک باید مطابق با قوانین کشور اسپانیا صورت گیرد. برای این که تمامی مراحل قانونی باشد باید ابتدا نسبت به دریافت کد NIE از اداره پلیس اقدام نمایید. بعد از دریافت این کد حال نوبت به گرفتن استعلام آب، برق، گاز و… نیز می باشد. در روز مورد نظر شما باید با تمامی مدارک اعم از قرارداد خرید ملک، استعلام های انجام شده، کد NIE و… در دفاتر اسناد رسمی حضور پیدا کنید.

بعد از طی کردن مرحله قبل حال نوبت به این می رسد تا درخواست اقامت و اخذ ویزای خود را به همراه ملک خریداری شده به سفارت اسپانیا تحویل دهید. در بازه زمانی 3 تا 6 ماهه از طرف دولت اسپانیا به شما ویزای مولتی یا یک ساله اعطا می شود. نکته مهمی که وجود دارد این است که بعد از تبدیل شدن ویزای یک ساله شما به اقامت موقت، بعد از 3 الی 5 سال دولت اسپانیا به شما اقامت دائم این کشور را می دهد.

یک سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید این موضوع است که آیا به تمامی اعضای خانواده فرد متقاضی نیز دولت اسپانیا ویزا می دهد؟ در پاسخ باید بگوییم بله. بعد از گذشت یک سال و در موعد تمدید ویزا و یا اقامت می توانید برای تمامی اعضای خانواده خود نیز درخواست ویزا و یا اقامت نمایید.

یک سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید این موضوع است که آیا به تمامی اعضای خانواده فرد متقاضی نیز دولت اسپانیا ویزا می دهد؟
در پاسخ باید بگوییم بله. بعد از گذشت یک سال و در موعد تمدید ویزا و یا اقامت می توانید برای تمامی اعضای خانواده خود نیز درخواست ویزا و یا اقامت نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک صحبت شد. شاید در ابتدا فرایند اخذ ویزا از طریق خرید ملک در اسپانیا برای شما امری آسان تلقی شود اما باید بگوییم سخت ترین مرحله خرید ملک در این کشور می باشد. برای خرید یک ملک ایده آل و متناسب با بودجه می توانید با شرکت هایی که در این زمینه در کشور اسپانیا فعالیت می کنند، در ارتباط باشید.

 

مطالب مرتبط

اسپانیا
اقامت تمکن مالی اسپانیا شرایط 2023
اقامت طلایی اسپانیا
اخذ اقامت اسپانیا شرایط 2023
اخذ اقامت طلایی اسپانیا در سال 2022
اخذ اقامت طلایی اسپانیا شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.