شماره تماس : 23-88641720

اقامت بازنشستگی اسپانیا

اقامت بازنشستگی اسپانیا

اقامت بازنشستگی اسپانیا، گزینه جذابی است که به طور خاص برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا که توانایی مالی برای زندگی در اسپانیا را دارند و مایل به بازنشستگی در اسپانیا هستند ایجاد شده است و به اقامت تمکن مالی اسپانیا هم شناخته می شود.

این اقامت یکی از محبوب ترین نوع ویزا برای بازنشستگان است زیرا مجوزی است که مزایای زیادی دارد و به افراد اجازه می‌دهد تا به طور قانونی در اسپانیا زندگی کنند و بازنشسته شوند و از هزینه های کم زندگی، آب و هوای عالی و مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه بهره مند شوند.

مزیت بزرگ این ویزا این است که شما می توانید تمام خانواده تان را با خود به اسپانیا بیاورید. روند انجام این کار آسان است و آنها می توانند همزمان با دریافت ویزای شما، ویزای خود را دریافت کنند. تنها شرط لازم این است که باید مدرکی ارائه دهید که نشان دهد بودجه کافی برای حمایت از خود و کسانی که همراه شما هستند دارید، همچنین شما می توانید با آزادی کامل در منطقه شینگن سفر کنید.

از الزامات اصلی برای واجد شرایط بودن جهت دریافت اقامت بازنشستگی اسپانیا این است که باید ثابت کنید بودجه کافی برای حمایت از خود و خانواده تان در طول مدت اقامت خود دارید. یعنی باید نشان دهید که حدود 27 هزار یورو پس انداز برای یک سال در یک حساب بانکی دارید و مبلغ 6.778 یورو اضافی به ازای هر عضو خانواده که قصد دارید همراه خود به اسپانیا بیاورید لازم می باشد. همچنین باید ماهانه 2.259 یورو درآمد پایدار و ثابت داشته باشید.

علاوه بر این از آنجایی که شما نمی توانید با ویزای بازنشستگی خود به سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی اسپانیا دسترسی پیدا کنید، شما و خانواده تان ملزم به دریافت بیمه درمانی خصوصی معتبر هستید که حداقل یک سال اعتبار دارد و حداقل تمام هزینه های پزشکی در طول مدت اقامت شما را پوشش می دهد و باید توسط یک شرکت بیمه اسپانیایی که در قلمرو اسپانیا فعالیت می کند ارائه شود.

درخواست-اقامت-بازنشستگی-اسپانیا

درخواست اقامت بازنشستگی اسپانیا شرایط بسیار کمی دارد و نیازی به سرمایه گذاری قابل توجه و  اضافه کردن یک طرح تجاری در اسپانیا یا ارائه پیشنهاد کاری مانند سایر ویزاهای اسپانیا ندارد.

تنها شرطی که برای اقامت اسپانیا باید رعایت کنید این است که توانایی مالی برای حمایت از خود و خانواده تان در طول مدت اقامت را داشته باشید. فقط نکته ی قابل توجه این است که با این نوع اقامت اجازه ی کار کردن به شما و خانوادتان داده نمی شود و تنها در صورتی اجازه کار و کسب درآمد را دارید که شما در اسپانیا سرمایه گذاری کنید، اگر این کار را انتخاب کنید، می توانید هر نوع سرمایه گذاری را در اسپانیا انجام دهید و به شما امکان می دهد منبع درآمد اضافی ایجاد کنید.

اقامت بازنشستگی اسپانیا به شما اجازه می دهد یک سال در این کشور زندگی کنید و می توانید اقامت خود را برای 2 دوره ی 2 ساله تمدید کنید و پس از 5 سال، شما می توانید برای اقامت دائم اقدام کنید، فقط برای واجد شرایط شدن، باید به مدت 6 ماه در سال در اسپانیا زندگی کنید و در نهایت پس از 10 سال زندگی می توانید برای شهروندی و دریافت پاسپورت اسپانیا اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در اسپانیا شرایط 2023
طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت طلایی اسپانیا در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.