شماره تماس : 23-88641720

اقامت تمکن مالی یونان برای پزشکان

اقامت تمکن مالی یونان برای پزشکان

به دلیل موقعیت شغلی پزشکان در ایران، اقامت تمکن مالی یونان برای پزشکان بسیار مناسب است. در سال های اخیر اقامت تمکن مالی یونان در میان متقاضیان مهاجرت، به دلیل مزایای فراوان پرطرفدار گردیده است.

اما فرآیند دریافت اقامت تمکن مالی یونان برای پزشکان چگونه است؟ در این مطلب به تفصیل به مسئله اقامت تمکن مالی یونان، به ویژه برای پزشکان خواهیم پرداخت.

اقامت تمکن مالی چیست؟

شرایط دریافت اقامت تمکن مالی یونان برای پزشکان ساحل آفتاب

اقامت تمکن مالی ( financial independent person )  یا به اختصار FIP  یکی از پرطرفدار ترین روش های مهاجرت به سایر کشور ها، به خصوص کشور های اروپایی از جمله یونان و اسپانیا است. دولت های اروپایی برنامه اقامت تمکن مالی را اجرا کرده و طی آن به افرادی که بتوانند ثابت کنند، قادر به تأمین مخارج زندگی بدون نیاز به کار کردن در کشور مقصد هستند، اجازه اقامت داده می­شود.

همانطور که اشاره شد برای اخذ اقامت تمکن مالی یونان باید ثابت کنید حتی بدون داشتن شغل قادر به تأمین مخارج خود هستید. درآمد شما می­تواند از طریق اجاره دادن املاک، سود سپرده سهام یا حقوق بازنشستگی باشد.

اقامت تمکن مالی مزایای بسیار فراوانی دارد. یکی از مهم ترین این مزایا سریعتر پیش رفتن روند مهاجرت است. سخت گیری های کمتری نسبت به این نوع از مهاجرت اعمال شده و به طور کلی روند اداری کوتاهتری دارد. مخصوصا دریافت اقامت تمکن مالی یونان که نسبت به بسیاری از کشور های اروپایی ساده تر است. مزیت مهم دیگر دریافت اقامت تمکن مالی عدم احتیاج به انتقال سرمایه است. به همین دلیل سرمایه شما در معرض ریسک قرار نمی­گیرد.

شرایط دریافت اقامت تمکن مالی یونان

طی فرآیند دریافت اقامت تمکن مالی یونان باید به دولت یونان ثابت کنید که با استفاده از یکی از منابع مالی زیر:

  1. اجاره املاک
  2. سود سپرده بانکی
  3. سرمایه گذاری در بورس و دریافت سود ماهیانه
  4. حقوق بازنشستگی

   5. قادر به تأمین مخارج خود هستید و احتیاجی به کار کردن ندارید؛ به این ترتیب می­توانید اقامت تمکن مالی یونان را دریافت نمایید.

حداقل درآمد ماهیانه برای دریافت اقامت تمکن مالی یونان برای پزشکان

  • حداقل درآمد ماهیانه فرد متقاضی: 1000 یورو
  • حداقل درآمد ماهیانه فرد متقاضی به همراه همسر: 1000 یورو + 400 یورو
  • حداقل درآمد ماهیانه هر فرد متقاضی به همراه هر فرزند زیر 18 سال: 1000 یورو + 300 یورو به ازای هر فرزند

چرا اقامت تمکن مالی یونان برای پزشکان اقامت مناسبی است؟

مهم ترین ویژگی این اقامت که باعث می­شود اقامت تمکن مالی یونان برای پزشکان مناسب باشد عدم نیاز به حضور دائمی در کشور یونان است. همین مسئله است که باعث می­شود اقامت تمکن مالی یونان برای افرادی با مشاغلی که احتیاج به حضور در ایران دارند مناسب باشد. امکان تردد در کشور های حوزه شینگن و امکان افتتاح حساب در بانک های معتبر یونان از مزایای دیگر دریافت اقامت تمکن مالی یونان برای پزشکان است.

دریافت اقامت یونان از طریق تولد

اقامت تمکن مالی یونان برای افرادی که شغل آن ها احتیاج به حضور در ایران را دارد، همچون پزشکان، بسیار مناسب است. برای اطلاع بیشتر از راه ها و شرایط دریافت اقامت تمکن مالی یونان برای پزشکان می­توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب اقدام کنید.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اقامت طلایی یونان شرایط 2023
اخذ اقامت دائم یونان
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
تمکن مالی یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.