شماره تماس : 23-88641720

اقامت سرمایه گذاری اسپانیا

اقامت سرمایه گذاری اسپانیا

برنامه اقامت طلایی اسپانیا که به عنوان اقامت سرمایه گذاری اسپانیا نیز شناخته می شود، برنامه ای است که برای جذب سرمایه گذاران غیر اتحادیه اروپا ایجاد شده است تا از طریق سرمایه گذاری های مختلف مجوز اقامت در اسپانیا را دریافت کنند.

 گزینه های سرمایه گذاری اسپانیا عبارتند از:

  • خرید ملک یا املاک و مستغلات در اسپانیا به ارزش حداقل 500 هزار یورو؛ املاک و مستغلات می تواند یک واحد یا چند واحد باشد که ارزش کلی آن 500 هزار یورو یا بیشتر باشد.
  • برای خرید ملک در اسپانیا حداقل 1 میلیون یورو در اوراق قرضه خزانه داری اسپانیا سرمایه گذاری کنید. این اوراق توسط دولت اسپانیا حمایت می شود و آنها را به گزینه سرمایه گذاری مطمئن تری تبدیل می کند.
  • می توانید حداقل 1 میلیون یورو را در سپرده های بانکی نزد یک موسسه مالی اسپانیایی یا در سهام شرکت های اسپانیایی سرمایه گذاری کنید.
  • سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری یا سپرده های بانکی به ارزش بیش از 1 میلیون یورو.
  • حداقل 1 میلیون یورو حداقل در یک کسب و کار جدید سرمایه گذاری کنید که باید ایجاد اشتغال کند و به نوآوری های علمی و یا فناوری کمک می کند و تأثیر اجتماعی-اقتصادی مرتبطی در منطقه ای که کسب و کار در آن انجام می شود خواهد داشت.
  • در بدهی عمومی اسپانیا حداقل 2 میلیون یورو سرمایه گذاری کنید.
گزینه-های-سرمایه-گذاری-اسپانیا

اقامت سرمایه گذاری اسپانیا سریعترین و ساده ترین راه با بیشترین مزایا برای اخذ اقامت اسپانیا است زیرا یک گزینه عالی برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا است، زیرا این اقامت نه تنها برای سرمایه گذاران، بلکه برای خانواده آنها نیز اعمال می شود و می توانند برای اقامت درخواست دهند و به اسپانیا مهاجرت کنند از جمله همسر، فرزندان زیر 18 سال و بالای 18 سال در صورتیکه از نظر مالی وابسته و محصل تمام وقت باشند، والدین بالای 65 سال متقاضی اصلی و یا همسر او که از نظر مالی وابسته هستند.

همچنین از مهم ترین مزیت ها این است که بلافاصله سرمایه گذار و تمام اعضای خانواده اجازه کار، تحصیل و زندگی در اسپانیا را خواهند داشت. بعلاوه سرمایه گذاران به راحتی می توانند در تمام کشورهای شنگن سرمایه گذاری کنند.

با ویزای طلایی اسپانیا، به سیستم آموزشی عالی اسپانیا دسترسی خواهید داشت. اگر بچه دارید، می‌توانید آنها را در یک مدرسه دولتی، یک مدرسه مستقل با بودجه دولتی یا یک مدرسه خصوصی به انتخاب خود ثبت نام کنید.

دو-راه-برای-درخواست-اقامت اسپانیا

دو راه برای درخواست اقامت سرمایه گذاری وجود دارد:

1.شما می توانید این کار را از کشور محل اقامت قانونی خود انجام دهید که آنها یک ویزای اقامت یک ساله اعطا می کنند و شما می توانید این ویزای را پس از ورود به اسپانیا تمدید کنید.

2.همچنین می توانید در طول اقامت 90 روزه به عنوان توریست درخواست دهید که در این صورت می توانید مستقیماً برای اجازه اقامت اقدام کرده و ویزای سرمایه گذاری دو ساله دریافت کنید.

اجازه اقامت را به طور نامحدود، بدون نیاز به اقامت، تا زمانی که سرمایه گذاری خود را حفظ کنید و تمکن مالی کافی برای زندگی در اسپانیا و بیمه نامه پزشکی معتبر داشته باشید، می توان تمدید کرد. فقط هر بار که نیاز به تمدید اجازه اقامت خود دارید باید به اسپانیا سفر کنید. اما اگر قصد دارید واقعاً در اسپانیا زندگی کنید، پس از پنج سال اقامت مداوم، در صورتیکه حداقل 6 ماه از سال را در اسپانیا زندگی کنید، می توانید اقامت دائم دریافت کنید. و پس از 10 سال اقامت موثر و قبولی در (آزمون زبان اسپانیایی DELE A2) و (آزمون فرهنگ اسپانیایی CCSE) می توانید برای تابعیت و شهروندی اسپانیا درخواست دهید.

پاسپورت اسپانیایی یکی از قوی ترین پاسپورت های جهان است که به شما امکان دسترسی به 190 کشور را می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در اسپانیا شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت طلایی اسپانیا در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.