شماره تماس : 23-88641720

اقامت سرمایه گذاری پرتغال

اقامت سرمایه گذاری پرتغال چیست؟

اقامت طلایی پرتغال یا همان اقامت سرمایه گذاری در سال 2012 ایجاد شد، به عنوان یکی از جذاب ترین ویزای جهان شناخته می شود.

اقامت-سرمایه-گذاری پرتغال ساحل آفتاب (1)

اقامت سرمایه گذاری پرتغال برای تقویت سرمایه گذاری خارجی به نفع اقتصاد پرتغال ایجاد شد. این برنامه به شهروندان غیر اتحادیه اروپا اجازه می دهد تا از طریق سرمایه گذاری واجد شرایط دریافت مجوز اقامت و در نهایت پاسپورت پرتغال شوند و این سرمایه گذاری باید از منابع مالی خارج از پرتغال باشد بعلاوه شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید و سابقه کیفری نداشته باشید.

 اولین مجوز اقامت طلایی پرتغال برای مدت 2 سال اعتبار دارد و قابل تمدید می باشد. برای واجد شرایط بودن این ویزا، نیازی به زندگی در پرتغال ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حداقل 7 روز در سال اول و 14 روز در سال های بعد در کشور بمانید.

پرتغال کشوری امن با کیفیت زندگی عالی، سیستم های بهداشتی و آموزشی قوی، زیرساخت های خوب، آب و هوای فوق العاده و مردمی مهمان نواز است. با کارت اقامت سرمایه گذاری پرتغال می توانید با خانواده خود، آزادانه در پرتغال زندگی، تحصیل و کار کنید و بدون مشکل در اکثر کشورهای اروپایی سفر کنید  و از مزایایی مشابه سایر شهروندان و ساکنان پرتغال برخوردار شوید و بعد از 5 سال می توانید برای اخذ تابعیت پرتغال اقدام کنید.

چه سرمایه گذاری هایی واجد شرایط دریافت ویزای اقامت سرمایه گذاری پرتغال هستند؟

پنج نوع سرمایه گذاری وجود دارد که می توانید واجد شرایط دریافت ویزای اقامت طلایی پرتغال شوید: سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، صندوق سرمایه گذاری، انتقال سرمایه، ایجاد شغل یا کمک مالی.

سرمایه-گذاری-در-ملک در پرتغال ساحل آفتاب
  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات پرتغال

با خرید ملک می توانید اقامت سرمایه گذاری یا همان اقامت طلایی پرتغال را دریافت کنید. برای دریافت اقامت سرمایه گذاری باید ملکی در پرتغال خریداری کنید که حداقل 500.000 یورو ارزش دارد. با این حال، شما می توانید کمتر هزینه کنید. اگر املاک و مستغلات را در یک منطقه کم تراکم در پرتغال خریداری کنید، حداقل مبلغی که باید خرج کنید 400.000 یورو است. همچنین می توانید املاک و مستغلات با قدمت بالای 30 سال در یک منطقه کم تراکم شهری بخرید و آن را با حداقل 350000 یورو بازسازی کنید.

نکته : از ژانویه 2022، نمی توانید در لیسبون، پورتو و شهرهای ساحلی املاک و مستغلات خریداری کنید. فقط خرید املاک در آزور و مادیرا بعلاوه مناطق داخلی که تراکم جمعیت کمی دارد، اکنون واجد شرایط ویزای طلایی / اقامت سرمایه گذاری پرتغال هستند. اگرچه پورتو و لیسبون رایج ترین مکان ها برای خرید ملک هستند، اما مناطق دیگری مانند براگا نیز وجود دارند که برای سرمایه گذاری عالی هستند.

  • انتقال سرمایه در پرتغال

گران ترین گزینه برای واجد شرایط بودن جهت دریافت اقامت سرمایه گذاری در پرتغال، انتقال سرمایه حداقل 1.5 میلیون یورویی به پرتغال است.

  • ایجاد شغل

شما می توانید شرکتی ایجاد کنید که 10 شهروند پرتغالی را با مشاغل تمام وقت استخدام کند.

دو گزینه اصلی سرمایه گذاری در این دسته وجود دارد.

  • ایجاد حداقل 10 شغل تمام وقت جدید در یک تجارت پرتغالی است که شما مالک آن هستید. شما نیازی به سرمایه گذاری در اینجا ندارید.
  • گزینه دوم دو شرط دارد:
  1. شما در یک تجارت موجود پرتغالی حداقل 500.000 یورو سرمایه گذاری کنید.
  2. آن کسب و کار باید حداقل 5 شغل تمام وقت جدید در عرض 3 سال ایجاد کند.
  • صندوق سرمایه گذاری

می توانید حداقل 500.000 یورو در یک صندوق واجد شرایط در پرتغال سرمایه گذاری کنید و صندوق های سرمایه گذاری هستند که از مشاغل پرتغالی حمایت می کنند.

  • کمک مالی
  • حداقل 250.000 یورو برای حفظ میراث ملی، هنر و فرهنگ در پرتغال سرمایه گذاری کنید.
  • حداقل 500.000 یورو در یک فعالیت تحقیق و توسعه در پرتغال سرمایه گذاری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت طلایی پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.