شماره تماس : 23-88641720

اقامت طلایی اروپا

اقامت طلایی اروپا

اقامت طلایی اروپا یک برنامه مهاجرتی است که به افراد در ازای خرید ملک یا سرمایه گذاری کلان در یک کشور اروپایی، اجازه اقامت می دهد. اقامت طلایی توسط بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن ارائه می شود که به متقاضی امکان دسترسی نامحدود در کشورهای اتحادیه اروپا و شینگن را می دهد. 

بنابراین، اگر هدف شما زندگی، کار و سفر در اروپا است، اقامت طلایی اروپا راهی برای اخذ اقامت در یک کشور است که ابتدا در قالب یک مجوز اقامت موقت صادر می شود که می تواند به طور مداوم تا زمانی که سرمایه گذاری خود را حفظ کنید تمدید شود و بعد از 5 سال می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید و پس از رعایت شرایط اقامت و سایر معیارها، می توانید واجد شرایط اقامت و شهروندی اتحادیه اروپا باشید.

در بین کشورهای اتحادیه اروپا، برنامه اقامت طلایی اسپانیا از سال 2013 با هدف تشویق سرمایه‌گذاری توسط شهروندان غیر اتحادیه اروپا آغاز شد و دسترسی به یک اقتصاد بزرگ را با فرصت های تجاری فرآهم کرد زیرا اسپانیا از بزرگترین اقتصادهای بزرگ دنیا است که صنعت گردشگری بسیار قوی دارد و تخمین زده می شود که نزدیک به 600 میلیون نفر در جهان به زبان اسپانیایی صحبت می کنند.

سرمایه گذارانی که علاقه مند به مهاجرت واقعی به اروپا هستند، اسپانیا را کشوری پر جنب و جوش و در عین حال آرامش بخشی برای زندگی می دانند که می توان با طرح اقامت طلایی اسپانیا اقامت اروپا را هم دریافت کرد.

بنابراین شهروندان غیراتحادیه اروپا که حداقل 500 هزار یورو در اسپانیا سرمایه گذاری می کنند و یا ملکی را خریداری کنند واجد شرایط درخواست برای اقامت طلایی اسپانیا می باشند و اقامت اسپانیا به آنها اعطا می شود تا از مزایای شهروندی اتحادیه اروپا بهره مند شوند.

 حتی سرمایه گذاری شما می تواند در یک یا چند ملک باشد تا زمانی که حداقل 500 هزار یورو باشد. این می تواند شامل مسکونی، تجاری یا زمین باشد و حتی شما می توانید پس از خرید ملک را اجاره دهید.

اقامت-طلایی-اسپانیا

اقامت طلایی اسپانیا راهی برای شهروندی است، به شرطی که حداقل 6 ماه از سال به مدت 10 سال در اسپانیا زندگی کنید.علاوه بر این، شرایط دیگری مانند دانستن زبان، داشتن ارتباط با این کشور و عدم سابقه کیفری پاک نیز برای اخذ پاسپورت و تابعیت اسپانیا وجود دارد.

پاسپورت اسپانیایی به دارنده امکان دسترسی به بازار کار اتحادیه اروپا و دسترسی بدون ویزا به 190 کشور را به عنوان یک مقیم اسپانیا می دهد.

بزرگترین مزیت اقامت طلایی اسپانیا اجازه حق کار در اسپانیا به دارندگان اقامت طلایی در این کشور می باشد یعنی شما به عنوان یک مقیم اسپانیا حق زندگی، تحصیل و کار در اسپانیا را دارید یعنی شما هم می توانید استخدام شوید هم اینکه یک کسب و کار راه اندازی کنید بعلاوه شما یا فرزندان تان می توانید در اسپانیا به مدرسه یا کالج بروید.

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در اسپانیا شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت طلایی اسپانیا در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.