شماره تماس : 23-88641720

اقامت دائم و تابعیت پرتغال از طریق اقامت طلایی پرتغال

اقامت دائم و تابعیت پرتغال از طریق اقامت طلایی پرتغال

اگر بتوانید اقامت طلایی پرتغال را کسب کنید از مزیت‌ های این اقامت بهره مند خواهید شد. یکی از مهمترین نکاتی که برای دریافت اقامت پرتغال و ویزای طلایی باید به آن دقت داشته باشید این است که میزان سرمایه‌ گذاری تان را بررسی کنید. در واقع شما تنها با استفاده از روش‌ های سرمایه‌ گذاری می توانید اقامت طلایی پرتغال را به دست بیاورید.

روش های گوناگونی مربوط به سرمایه‌گذاری در کشور پرتغال ارائه می‌ شوند. کشور پرتغال برای قوی تر کردن اقتصاد خود از روش ‌های سرمایه‌ گذاری متفاوت استفاده می کند تا ویزای طلایی را به افراد متقاضی ارائه دهد.

روش های مهم سرمایه گذاری برای اقامت طلایی پرتغال

اقامت طلایی پرتغال ساحل آفتاب

بسیاری از افراد برای اقامت پرتغال از روش های متفاوت مانند تحصیل در پرتغال، کار در پرتغال و … استفاده می کنند. اما باید بدانید که روش سرمایه گذاری به عنوان یکی از کاربردی‌ ترین روشی شناخته می ‌شود که بسیاری از افراد این روش را به دیگر روش‌ های مهاجرتی ترجیح می دهند.

شما می توانید با خرید ملک در پرتغال سرمایه گذاری مناسبی در این کشور انجام دهید. اگر تنها ۲۵۰ هزار یورو داشته باشید می توانید بهترین ملک را در این کشور خریداری کنید. در صورتی که میزان سرمایه تان بالاتر باشد می توانید شرایط مناسبی را برای اقامت دائم به وجود بیاورید.

 از طریق ویزای طلایی پرتغال مزیت‌ های زیادی شامل حال خودتان و خانواده تان می شود. بر همین اساس برای دریافت ویزای طلایی درنگ نکنید و حتما سریعتر با سرمایه ای که دارید این ویزا را دریافت نمایید.

مزیت های سرمایه گذاری برای اقامت طلایی پرتغال

 اقامت طلایی پرتغال با روش ‌های سرمایه‌ گذاری مانند انتقال 1 میلیون سرمایه به پرتغال، خرید اوراق بهادار، ثبت شرکت، ایجاد کار برای ۱۰ نفر و … انجام می شود. اقامت طلایی کشور پرتغال را می توانید با سرمایه گذاری مناسب کسب کنید و از مزیت های اقامت طلایی بهره مند شوید.

توجه داشته باشید که هر یک از روش‌ های سرمایه‌ گذاری به سرمایه مشخص شده نیاز دارند. اگر بتوانید 1 میلیون یورو به کشور پرتغال ارائه دهید سریعتر اقامت طلایی تان فراهم می ‌شود. بسیاری از افرادی که بازنشسته هستند از روش خود حمایتی استفاده می کنند تا بتوانند اقامت کشور پرتغال را به دست بیاورند.

روش خود حمایتی به عنوان یکی از روش‌ های سرمایه‌ گذاری منحصر به فرد شناخته می شود. در این روش شما باید سرمایه خود را به کشور پرتغال ارائه دهید تا بتوانید از مزیت های اقامت در این کشور بهره مند شوید.

جمع بندی

برای دریافت اقامت طلایی پرتغال از طریق ویزای طلایی باید تمامی مدارک و شرایط مربوط به اقامت را بررسی کنید. در صورتی که اطلاعاتی در مورد نحوه دریافت ویزای طلایی ندارید بهتر است که با کارشناسان حرفه ای و متخصص در این زمینه مشورت کنید.

کارشناسان شرکت ساحل آفتاب سال های زیادی در زمینه مهاجرت به پرتغال فعالیت می کنند؛ به همین دلیل کارشناسان این شرکت می توانند شما را برای دریافت اقامت دائم پرتغال راهنمایی نمایند.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.