شماره تماس : 23-88641720

اقامت طلایی کشور یونان چیست؟

اقامت طلایی کشور یونان چیست؟

اقامت طلایی یونان به عنوان یکی از بهترین روش های اقامت در کشور یونان شناخته می ‌شود. شما با سرمایه گذاری می توانید اقامت طلایی کشور یونان را کسب نمایید.

ویزای طلایی از طریق سرمایه‌گذاری دریافت می‌ شود. این ویزا برای افرادی که شهروندان اتحادیه اروپا نیستند صادر می گردد. ویزای طلایی سهم قابل توجهی روی اقتصاد کشور یونان می گذارد. گزینه‌ های متفاوتی برای سرمایه گذاری در کشور یونان وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید ویزای طلایی کشور یونان را کسب نمایید.

خرید ملک برای اقامت طلایی کشور یونان

ویزای طلایی یونان ساحل آفتاب

 خرید ملک در یونان به عنوان یکی از بهترین روش های دریافت ویزای طلایی می باشد. شما با دریافت ویزای طلایی می توانید از مزیت های اقامت در کشور یونان بهره مند شوید. ملک خریداری شده در کشور یونان باید حدود ۲۵۰ هزار یورو ارزش داشته باشد تا بتوانید اقامت این کشور را دریافت کنید.

مراحل مشخص شده ای جهت خرید ملک در کشور یونان وجود دارد که باید این مراحل را به طور کامل طی نمایید. اقامت تمکن مالی یونان به عنوان یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری به شمار می رود. در صورتی که به کشور یونان ثابت کنید هزینه های زندگی خود را می توانید بدون کار کردن در ایران و یونان پرداخت کنید ویزای طلایی خود حمایتی را دریافت خواهید کرد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت طلایی کشور یونان

 اگر سرمایه‌ گذاری در کشور یونان داشته باشید می توانید ویزای طلایی یونان را دریافت نمایید. برای دریافت اقامت طلایی یونان باید مدارک مشخص شده ای را تحویل سفارت دهید. فرم درخواست اقامت طلایی که به صورت آنلاین می باشد را باید تکمیل کنید.

گذرنامه معتبر که همراه با کپی می باشد را باید تحویل دهید. همچنین باید هزینه های دولتی را جهت دریافت ویزای طلایی پرداخت کنید. اثبات داشتن بیمه درمانی و اثبات محل اقامت در یونان جهت دریافت اقامت طلایی کشور یونان اهمیت زیادی دارد. شما باید ثابت کنید که برای مدت اقامت تان در کشور یونان اعتبار مالی دارید، در غیر این صورت نمی توانید ویزای طلایی کشور را دریافت کنید.

شرایط تمدید اقامت طلایی کشور یونان

 در صورتی که مایل هستید اقامت طلایی یونان را کسب نمایید باید برای اخذ تابعیت شرایط تمدید ویزای طلایی را بشناسید. برخلاف بسیاری از کشورهای دیگر که ویزای طلایی صادر می نمایند، برای تمدید اجازه اقامت در کشور یونان نیازی نیست که حتماً در این کشور حضور داشته باشید.  

البته اگر هنوز سرمایه تان را حفظ کنید می ‌توانید هر 5 سال یکبار آن را تمدید نمایید. جهت تمدید اقامت باید ثابت کنید که ملک خریداری شده هنوز در مالکیت تان است. یکی از مهمترین اهداف متقاضیانی که قصد مهاجرت کردن به یونان را دارند دریافت تابعیت می باشد. با سرمایه گذاری در یونان می توانید اقامت طلایی یونان را دریافت کنید.

سخن پایانی

 اگر نمی دانید برای دریافت اقامت طلایی کشور یونان باید کدام یک از روش‌ های سرمایه‌ گذاری را انتخاب کنید بهتر است یا با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب مشورت کنید. کارشناسانی که در این شرکت فعالیت می‌ کنند به خوبی روش های سرمایه گذاری در یونان را می شناسند و شما را راهنمایی می نمایند.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اقامت تمکن مالی یونان شرایط 2023
سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
خرید ملک در یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.