شماره تماس : 23-88641720

اقامت پرتغال از طریق خود حمایتی

مدارک مورد نیاز ویزای طلایی پرتغال

اقامت پرتغال از طریق خود حمایتی به عنوان یکی از روش های مناسب شناخته می ‌شود که بسیاری از افراد از این روش استفاده می نمایند. مهاجرت به بسیاری از کشورهای جهان، امروزه طرفداران ویژه ‌ای دارد. افرادی هستند که سرمایه زیادی دارند و به همین دلیل از طریق روش خود حمایتی اقامت کشور های متفاوت را دریافت می نمایند.

 ویزای خود حمایتی به عنوان یکی از ویزاهایی شناخته می‌ شود که شما را به عنوان یک سرمایه دار معرفی می‌ کند. شما با دریافت این ویزا می توانید اقامت تمکن مالی پرتغال را کسب نمایید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که بزرگترین مزیت روش خود حمایتی این است که شما به سرمایه‌گذاری و پرداخت هزینه نیاز نخواهید داشت.

نکاتی در مورد اقامت پرتغال از طریق خود حمایتی

مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت پرتغال خود حمایتی

در روش اقامت تمکن مالی پرتغال شما به عنوان فردی که خودتان می ‌توانید هزینه‌ هایتان را تأمین کنید شناخته خواهید شد. اگر با مدارک تان ثابت کنید که سرمایه کافی برای زندگی در کشور پرتغال را دارید می توانید اقامت پرتغال را کسب کنید. در اقامت تمکن مالی پرتغال سرمایه مشخص شده باید در حسابتان در مدت معلوم قرار بگیرد. 

متقاضی با نشان دادن آن سرمایه همراه با دیگر مدارک و شرایط می تواند برای خودش، همسرش و فرزندانش اقامت کشور پرتغال را کسب کند. پس از دریافت اقامت موقت شما می توانید برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدامات لازم را انجام دهید. روش خود حمایتی در کشور های متفاوت وجود دارد اما در کشور پرتغال شرایط آسان ‌تری را به خود اختصاص داده است.

مزیت اقامت پرتغال با روش خود حمایتی

در کشور پرتغال با دریافت ویزای تمکن مالی نیازی نیست کار کنید. هزینه هایی که برای دریافت اقامت پرتغال با روش خود حمایتی باید پرداخت کنید متفاوت خواهد بود. متقاضیانی که اقدام به دریافت ویزای خود حمایتی می نمایند باید نشان دهند که تمکن مالی دارند. آنها باید بگویند که می توانند بدون نیاز به کمک دولت، هزینه هایشان را پرداخت کنند.

افراد متقاضی باید اثبات نمایند که هر ساله درآمد مشخص شده ای را دارند و به صورت مستمر این درآمد ادامه دارد. درآمد آنها می تواند از حقوق بازنشستگی و یا اجاره املاک باشد. هر یک از افراد خانواده باید مبلغی را در حساب بانکی شان داشته باشند. شما می توانید هر یک از هزینه هایی که مربوط به ویزای خود حمایتی پرتقال می باشد را بررسی کنی و سپس اقامت این کشور را دریافت نمایید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت پرتغال خود حمایتی

 مدارک متفاوتی را برای دریافت اقامت پرتغال با روش خود حمایتی باید تحویل دهید. عکس، بیمه نامه معتبر، هزینه ویزا، گواهی عدم سوء پیشینه، پاسپورت با اعتبار حداقل یک ساله، اثبات داشتن محل سکونت در کشور پرتغال و … مهمترین مدارک هستند که باید تحویل دهید. تمامی مدارک را باید به صورت رسمی تحویل سفارت پرتغال دهید تا اقامت شما پذیرفته شود.

سخن پایانی

 اگر اطلاعاتی در مورد دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال ندارید می توانید با کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می کنند مشورت کنید. کارشناسان شرکت ساحل آفتاب به صورت تخصصی می توانند شما را راهنمایی کند تا اقامت کشور پرتغال را کسب نمایید.   

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت طلایی پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.