شماره تماس : 23-88641720

اقامت یونان از طریق تمکن مالی، مناسب چه افرادی است ؟

اقامت یونان از طریق تمکن مالی، مناسب چه افرادی است ؟

اقامت یونان از طریق تمکن مالی بهترین روش اقامت در این کشور شناخته می‌ شود، اما اگر می خواهید در این کشور از طریق تمکن مالی اقامت داشته باشید باید واجد شرایط بودن خود را بررسی کنید.

 اقامت تمکن مالی یونان به عنوان بهترین روش اقامت در کشور یونان شناخته می ‌شود. مهاجرت به یونان از این طریق برای افرادی مناسب می‌ باشد که هر سال درآمد ثابت دارند. درآمد آنها از منابع متفاوت مانند حقوق بازنشستگی، سپرده بانکی، اجاره املاک، سود سهام و … می باشد. در واقع این اقامت برای افرادی که تمکن مالی شان بالا است مناسب می باشد.

مزیت های دریافت ویزای تمکن مالی یونان

اقامت یونان به روش تمکن مالی- ساحل آفتاب

 افرادی که تمکن مالی زیادی دارند و می ‌خواهند در کشوری با آب و هوای مناسب زندگی کنند اقامت طلایی یونان را کسب خواهند کرد. افرادی که علاقه‌ مند به رفت و آمد و سکونت در انواع کشورهای اروپایی می باشند می توانند با ویزای تمکن مالی به کشورهای اروپایی بروند.

همچنین افرادی که می خواهند در زمان کوتاه برای خودشان و اعضای خانواده شان اقامت کشور یونان را دریافت کنند باید بدانند که ویزای تمکن مالی یکی از بهترین روش های مهاجرت شناخته می شود.

شرایط اقامت یونان با تمکن مالی

شرایط مربوط به اخذ اقامت یونان با روش تمکن مالی را باید به خوبی بشناسید. اثبات تمکن مالی یکی از مهمترین مواردی است که جهت اخذ اقامت کشور یونان از طریق تمکن مالی اهمیت دارد. نیاز است که اسناد و مدارک کافی تهیه نمایید تا ثابت کنید نیازی به کار کردن در کشور ایران و یونان ندارید.

در سال ۲۰۲۲ جهت دریافت اقامت کشور یونان حداقل مبلغ مناسب جهت پوشش دادن هزینه های ماهیانه حدود ۲ هزار یورو می باشد. اگر قصد اقامت در کشور یونان همراه اعضای خانواده خود را دارید باید ۴۰۰ یورو برای همسرتان و برای هر فرزند ۳۰۰یورو در نظر بگیرید.

شما باید به دولت یونان ثابت نماید که درآمد ثابت در ایران خواهید داشت. در واقع این مسئله که بدون نیاز به حضور شما هر ماه این مبلغ به حسابتان واریز می گردد اهمیت زیادی دارد.

مدارک مورد نیاز برای اقامت یونان از طریق تمکن مالی

مدارک لازم برای اقامت یونان از طریق تمکن مالی متفاوت است. گذرنامه فرد متقاضی، شناسنامه فرد متقاضی، 6 قطعه عکس، عدم سابقه کیفری، گواهی سلامت، گواهی شغلی و … مدارکی هستند که باید تحویل دهید.

همچنین مدارکی که نشان دهد میزان حقوق و درآمد بالایی دارید را باید تحویل دهید. اجاره نامه مربوط به املاک و مستغلات، مدارک اثبات کننده میزان سود دهی و اسناد مربوط به املاک تجاری را باید برای تمکن مالی تحویل دهید.

سخن پایانی

شما می توانید جهت دریافت اقامت طلایی یونان از طریق تمکن مالی با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب مشورت کنید. کارشناسانی که در شرکت ساحل آفتاب مسئولیت مهاجرت متقاضیان به کشور یونان را برعهده دارند به خوبی آنها را راهنمایی می ‌کنند.

با دریافت راهنمایی های ضروری می توانید به بهترین نحو ممکن شرایط اقامت در کشور یونان را فراهم کنید. با دریافت اقامت کشور یونان از طریق تمکن مالی مزیت های زیادی را کسب خواهید کرد.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اقامت تمکن مالی یونان شرایط 2023
سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی
اخذ اقامت طلایی یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
خرید ملک در یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.