شماره تماس : 23-88641720

بایدها و نبایدهای قبل از اخذ اقامت کشور اسپانیا

بایدها و نبایدهای قبل از اخذ اقامت اسپانیا

 

مردم اسپانیا به خون گرم بودن شهرت دارند. آب و هوای اسپانیا معتدل و بی نظیر است و مناظر طبیعی زیبا و دیدنی دارد . سبک زندگی مردم اسپانیا برای شما آرامش و شادی را به ارمغان می‌آورد. در صورتیکه شرایط مالی مساعدی داشته باشید می‌توانید شگفت انگیزترین زندگی را در اسپانیا تجربه کنید. در این مقاله قصد داریم برخی از بایدها و نبایدهایی که قبل از اخذ اقامت اسپانیا باید انجام دهید را بررسی کنیم.

    1. یک طرح بیمه درمانی تهیه کنید.

 بیمه درمانی در اسپانیا

قبل از بازدید از اسپانیا ، باید یک بیمه برای خود خریداری کنید. بیمه های درمانی خصوصی زیادی در اسپانیا وجود دارند .

    1. اموال و املاک خود را نفروشید یا حساب های بانکی خود را نبندید.

اگر قصد زندگی دائم در اسپانیا را دارید ، ممکن است به فکر فروش دارایی خود و بستن حساب های بانکی در کشور خود باشید. اما بهتر است پس از چندین ماه اقامت در اسپانیا و اطمینان از اینکه اسپانیا مکان مناسبی برای زندگی برای شماست این تصمیم را بگیرید. بهترین کار این است که املاک خود را در کشورتان اجاره دهید و حسابهای خود را دست نخورده نگه دارید.

    1. اجاره محل اقامت

اگر قصد خرید خانه در اسپانیا را دارید ، توصیه ما به شما این است که قبل از خرید املاک و مستغلات برای زندگی، ابتدا در خانه اجاره ای به مدت شش ماه زندگی کنید . این به شما این فرصت را می دهد تا تصمیم بگیرید که آیا اقامت دائمی در اسپانیا تصمیم درستی برای شماست یا خیر.

    1. بدهی های مالیاتی

بدهی های مالیاتی

طبق سیاست های حاضر در اسپانیا ، اگر بیش از 183 روز در اسپانیا اقامت داشته باشید ، ملزم به پرداخت مالیات هستید. با اقامت در اسپانیا ، وظیفه پرداخت مالیات های مختلفی مانند مالیات بر سود سرمایه ، مالیات بر درآمد و مالیات بر ثروت و … را دارید .

    1. دریافت یک شماره NIE

فرض کنید شما قصد انجام معامله مالی در اسپانیا را دارید ، مانند خرید اتومبیل یا خرید خانه ، شما باید در اولین فرصت شماره NIE خود را دریافت کنید. اگر به مدت طولانی در اسپانیا زندگی می کنید ، دریافت شماره NIE اجتناب ناپذیر است ، بنابراین باید آن را در اسرع وقت دریافت کنید.

    1. رانندگی در اسپانیا

در مورد تفاوت رانندگی در اسپانیا اطلاعات کسب کنید. قبل از شروع رانندگی در اسپانیا ، با قوانین، علائم و جاده ها آشنا شوید. در اسپانیا باید در سمت راست جاده رانندگی کنید.

    1. در مورد فرهنگ و آداب و رسوم مردم اسپانیا اطلاعات کسب کنید.

برای اینکه پس از ورود به اسپانیا شوکه نشوید بهتر است از قبل اطلاعاتی در خصوص فرهنگ و آداب و رسوم مردم اسپانیا کسب کنید. برای مثال در ساعات 2 تا 5 بعد از ظهر بسیاری از مغازه ها در اسپانیا تعطیل می کنند این یک امر عادی در اسپانیاست.

تنها با دانستن زبان انگلیسی،  نمی توانید به راحتی در اسپانیا کار پیدا نمی کنید و روابط اجتماعی مناسبی با مردم اسپانیا داشته باشید . بیشتر مردم اسپانیا برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی تنها زبان اسپانیایی را درک می کنند .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.