شماره تماس : 23-88641720

با نرماندی شهر کوچک و سرسبز فرانسه بیشتر آشنا شوید.

239506_535

با نرماندی شهر کوچک و سرسبز فرانسه بیشتر آشنا شوید.

نرماندی شهر کوچک و کم جمعیتی در شمال غربی فرانسه است که شهرت فراوانی دارد. این شهر  کوچک اولین بار به دلیل  نبرد مشهوری که در جنگ جهانی دوم در سواحل آن اتفاق افتاد به شهرت رسید و نام آن برای همیشه در تاریخ فرانسه ماندگار شد . این جنگ باعث شد تا موزه ها و آثار زیادی برای گردشگران در این منطقه به وجود بیاید ولی آنچه که باعث می شود هر ساله میلیون ها نفر از این شهر بازدید کنند جاذبه های طبیعی و عمارت های تاریخی واقع شده در این شهر می باشد و نه تنها جنگ جهانی دوم .

زیبایی های طبیعی و جاذبه های گردشگری این شهر به حدی است که بسیاری از گردشگران برای مسافرت به فرانسه نگاه خود را  تا حدودی از پاریس برگردانده و به سمت این شهر گرایش پیدا کرده اند .

جزیره (( مونت سنت میشل ))  جزیره ای زیبا با یک قلعه  تاریخی مشهور می باشد. هر چند این جزیره بسیار کم جکعیت می باشد ولی بیش از 3 میلیون گردشگر هر ساله از این جزیره دیدن می کنند . مسیر های اتصال این جزیره مدام به دلیل جزر و مد های فراوان قطع می شوند .

روستای ساحلی بسیار کوچکی  با صخره های مشهور هم در این شهر وجود دارد. صخره های اترتا ((Etreta )) از صخره های طبیعی فوق العاده دیدنی به همراه 3 طاق طبیعی زیبا و مشهور  در این روستا همواره به عنوان الگوی نقاشان معروف دنیا بوده اند .

شهر بایو گوشه های دنج و تاریخی فراوانی دارد و بسیار زیبا است اما علاوه بر این آثار ، اثری هنری به نام ((فرشینه بایو ))  که در موزه شهر نگهداری می شود نیز همیشه مورد استقبال گردشگران بوده است . این اثر پارچه ای گل دوزی شده با  روش  سوزن دوزی است و در ابعاد 70 متری که در دل خود 50 صحنه از تسخیر انگلستان را به تصویر کشیده است .

از دیگر روستاهای مشهور نرماندی روستای ژیورنی است که بسیار زیبا است . وجود باغ های طبیعی و خانه های زیبای (( کلود مونه )) نقاش مشهور در این روستا جلوه گری می کنند .

کلیسای (( روان )) یک کلیسا جامع با ارتفاع 151 مرتی است که از جمله بزرگترین کلیساهای دنیا محسوب می شود و معماری بسیار زیبایی دارد .

96/01/08

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.