شماره تماس : 23-88641720

برنامه ریزی برای جذب گردشگر و سرمایه گذار یونانی در ایران

dsfr_53_1486550242

برنامه ریزی برای جذب گردشگر و سرمایه گذار یونانی در ایران

سفیر ایران در یونان برای همکاری هر چه بیشتر این سفارتخانه  با سازمان میراث فرهنگی ایران در جهت توسعه فعالیت های مختلف اعلام آمادگی کرد .

به گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی  و گردشگری  ایران / در دیدار مشاور و دستیار ویژه معاون رئیس جمهوری  و رئیس سازمان میراث فرهنگی  ، صنایع دستی و گردشگری  با سفیر ایران در یونان  در خصوص راه های مختلف از جمله تسهیل  جذب گردشگر ، توسعه و رونق گردشگری ، افزایش جذب سرمایه گذار ، راه کار های توسعه و رونق صنایع دستی و همچنین در خصوص راه های حفظ میراث فرهنگی با یکدیگر مذاکراتی داشتند .

این دیدار در روز پنجشنبه چهارم خرداد ماه در سفارت ایران در یونان برگزار شد . مشاور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری در این دیدار گفت :  یونان را به عنوان دروازه ورودی به اروپا می شناسند و می تواند نقش بسیار مهمی  در تقویت روابط ایران با سایر کشور های اروپایی داشته باشد ، بنابر این سفارت ایران در یونان می تواند  تلاش نماید که روابط بخش دولتی و خصوصی یونان  و ایران  در حوزه  ماموریت های سه گانه سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی  و گردشگری پر رنگ تر شود و در این خصوص نقش ویژه ای را بازی کند .

مصطفی دهقان نقش تسهیل گری سفارت ایران در یونان را بسیار پر اهمیت دانست و گفت : این سفارتخانه می تواند در زمینه  تسهیل ورود و خروج گردشگران به دو کشور و سفر هیئت های گردشگری و دیپلماتیک از ایران به یونان و بر عکس از یونان به ایران را فراهم نماید . همچنین باید بخشی در سفارتخانه در خصوص تسهیل توسعه اقتصادی گردشگری ، جذب سرمایه گذار ، برنامه ریزی برای توسعه گردشگری  و جذب گردشگر یونانی  ، بازار یابی  ، رونق و توسعه صنایع دستی  و حفاظت از میراث فرهنگی ایجاد شود  و این موضع  از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود که باید سفارت ایران در  یونان به دنبال اجرایی شدن آن ، پیگیری کند .

مجید مطلبی شبستری  سفیر ایران در یونان هم در این دیدار  آمادگی این سفارتخانه را برای همکاری های هر چه بیشتر در زمینه های مختلف با سازمان میراث فرهنگی  را اعلام کرد .

روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی  و گردشگری  ایران

96/03/06

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.