شماره تماس : 23-88641720

برنامه‌های مختلف سرمایه‌گذاری جهت اخذ ویزای طلایی اسپانیا

برنامه‌های مختلف سرمایه‌گذاری جهت اخذ ویزای طلایی اسپانیا

ویزای طلایی اسپانیا یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌ها برای افرادی است که از تمکن مالی خوبی برخوردارند. مزیت مهم این روش نسبت به سایر روش‌های مهاجرت کمتر بودن دردسرها و سخت‌گیری‌های مهاجرت است.

برنامه‌های سرمایه‌گذاری مختلفی جهت اخذ ویزای طلایی اسپانیا وجود دارد که در این مطلب به آن‌ها پرداخته و شرایط آن‌ها را با هم مرور خواهیم کرد.

ویزای طلایی اسپانیا

صفر تا صد اخذ ویزای طلایی اسپانیا ساحل آفتاب

در سال 2013 دولت اسپانیا به طور رسمی اقدام به صدور ویزای طلایی کرد. طی برنامه ویزای طلایی افرادی که در خارج از مناطق عضو اتحادیه اروپا سکونت دارند می­توانند با انتقال سرمایه خود به کشور اسپانیا از طرق مختلف همچون املاک و مستغلات، برای خود و خانواده خود اقامت اسپانیا دریافت کنید. یکی از مهم‌ترین مزایایی که با دریافت گلدن ویزای طلایی اسپانیا شامل حال شما خواهد شد سفر آزادانه به تمامی کشورهای حوزه شینگن است.

اما از چه طریقی می­توان در اسپانیا سرمایه‌گذاری و ویزای طلایی اسپانیا را اخذ کرد؟

برنامه‌های مختلف جهت اخذ ویزای طلایی اسپانیا

روش‌های مهاجرتی فراوانی برای اخذ اقامت اسپانیا وجود دارد؛ اما به راحتی می­توان گفت که هیچ‌کدام به اندازه اخذ ویزای طلایی اسپانیا راحت و بی دردسر نیستند. برای سرمایه‌گذاری در اسپانیا به طور کلی می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام کنید و سرمایه خود را به کشور اسپانیا انتقال دهید.

روش سرمایه‌گذاری

حداقل مبلغ

خرید املاک و مستغلات در خاک اسپانیا

500 هزار یورو

سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی

2 میلیون یورو

خرید سهام در یک شرکت اسپانیایی

1 میلیون یورو

سپرده گذاری در یک بانک اسپانیایی

1 میلیون یورو

ایجاد یک کسب و کار جدید به همراه ایجاد فرصت های شغلی برای شهروندان

 

سرمایه گذاری در زمینه املاک

همانطور که دانستید با صرف بودجه نیم‌میلیون تومان در زمینه املاک و مستغلات می­توانید ویزای طلایی اسپانیا را دریافت نمایید. این بودجه می‌تواند صرف خرید یک ملک واحد و یا چندین ملک مختلف شود.

سرمایه‌گذاری در اوراق قرضه

با پرداخت اوراق قرضه اسپانیا با مبلغ حداقل 2 میلیون یورو می­توانید ویزای طلایی اسپانیا را دریافت کنید.

توسعه تجارت و اجرای پروژه‌های تجاری در اسپانیا

دولت اسپانیا با هدف بهبود اقتصاد خود این برنامه را طراحی کرد. طی این برنامه باید کسب و کار و بیزینسی را در اسپانیا پایه گذاری کنید که قابلیت اشتغال زایی برای شهروندان اسپانیا را داشته باشید. همانطور که اشاره شد برای انجام این کار به حداقل 1 میلیون یورو احتیاج خواهید داشت.

جمع بندی

برنامه های مختلف سرمایه گذاری جهت اخذ ویزای طلایی اسپانیا وجود دارد که بسته به شرایط خود می­توانید یکی از این برنامه ها را انتخاب کرده و سرمایه خود را انتقال دهید. از انجا که مسئله سرمایه گذاری امری بسیار پر ریسک است مشاوره و راهنمایی یک وکیل مجرب مهاجرت می تواند کمک بسیار بزرگی بوده و ریسک این مسئله را کاهش دهد.

برای گرفتن بهترین نتیجه برای دریافت ویزای طلایی اسپانیا برای زندگی در این کشور حتماً با افراد آگاه در این زمینه مشورت داشته باشید تا کارهای اقامت شما با سرعت بیشتری با مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب انجام شود.

مطالب مرتبط

اخذ اقامت اسپانیا شرایط 2023
اقامت طلایی اسپانیا
اقامت طلایی اسپانیا شرایط 2023
خرید-خانه-در-اسپانیا
خرید ملک در اسپانیا شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.