شماره تماس : 23-88641720

بهترین زمان سفر به بارسلونا

بهترین زمان سفر به بارسلونا

تراول بارسلونا

بارسلون شهری زیبا و سرسبز با پیشینه تاریخی جذاب است. این شهر زیبای توریستی که در کنار دریا واقع است دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که گردشگران زیادی را با سلایق و علایق متفاوت به سمت خود می کشاند. از مکانهای زیبا و سرسبز تا کوچه های های قدیمی و باریک این شهر گرفته تا کلوپ ها و رستوران های کنار دریا و کلیساهای قدیمی و تاریخی که چشمان هر بیننده ای را به خود خیره می کند. اما برای این که بدانید بهترین زمان برای سفر به بارسلونا و دیدن زیبایی های این شهر چه زمانی است با ما همراه باشید.

  • فصل بهار 10 ام اردیبهشت ماه الی 9 ام تیرماه

با وجود کوتاه بودن فصل بهار در بارسلون، بهترین زمان برای سفر به این شهرفصل بهار است در این زمان هوا رو به خنکی رفته و دمای هوا بین 15 تا 21 درجه سانتی گراد است.  در این فصل بارسلون معمولا خلوت است و شما به راحتی و به دور از ازدحام گردشگران می توانید از جاذبه ها و جشن های برگزار شده در این زمان لذت ببرید.

  • تابستان 10 ام تیرماه الی 10 ام شهریور

در این فصل دمای هوا افزایش یافته و کمینه هوا حدودا 26 درجه سانتیگراد است و هوا دارای رطوبت بیشتری نسبت به بهار است و در ساعات پایانی روز هم دمای هوا کاهش چشمگیری ندارد.  با این حال تابستان فصل داغ و پررونق گردشگری در بارسلون به حساب می آید به همین خاطر قیمت هتل ها و بلیط هواپیما در این فصل گرانتر است. به علت گرمی هوا در این فصل معمولا خود کاتالان ها هم در بازه زمانی 9 مرداد تا 10 شهریور برای تعطیلات به مکانهای خنکتر می روند.

  • پاییز 10 ام شهریور الی 10 ام دی ماه

در فصل پاییز تعداد گردشگران در شهر بارسلون کاهش می یابد به همین خاطر قیمت هتل ها نیز کاهش می یابد. بیشترین دما در این فصل 21 درجه سانتی گراد است. در ماه سپتامبر هوا هنوز برای شنا کردن در آب های مدیترانه مناسب است اما در ماه اکتبر که دمای هوا به زیر 10 درجه سانتی گراد می رسند شنا کردن در

دریا بعید به نظر می رسد. در این فصل تعداد گردشگران نسبت به تابستان کاهش می یابد با این حال در این فصل بارسلون دارای گردشگران اسپانیایی و اروپایی است که برای کریسمس به این شهر سفر می کنند.

  • زمستان 11 ام دی ماه الی 10 ام اردیبهشت ماه

این فصل برای سفر به بارسلون مقرون به صرفه ترین زمان است. بردن لباس گرم زمستانی برای سفر به بارسلون در این فصل جزو واجبات است. دمای هوا در ماه ژانویه و ماه فوریه بین 4 الی 10 درجه سانتگراد است. سرد بودن هوا موجب کاهش گردشگران شده که این خود یکی از مزیت های سفر در این فصل است که از صف های طولانی برای بازدید و عکاسی از کلیسای ساگرادا و پارک گوئل خلاص می شوید. دما در ماه آپریل و ماه مارچ گرمتر می شود ولی در ماه مارچ بارندگی بسیار است.

درنهایت بهترین زمان سفر به این شهر زیبا و توریستی بر اساس آب و هوا به قرار زیر است:

شهر بارسلون دارای آب و هوایی معتدل است و در اکثر فصول دارای آب و هوایی ملایم و معتدل است. به عنوان مثال در فصل زمستان در این شهر به ندرت بارش برف صورت می گیرد و حتی ممکن است در فصل زمستان شاهد روزهای آفتابی در بارسلون باشیم.

در بازه زمانی 10 ام اردیبهشت ماه تا 10 ام تیر هوا در این شهر خنک و دلپذیر است و در این زمان جشن های بسیاری برگزار می شود. ممکن است سفر در بهار به این شهر ایده آل ترین زمان به نظر برسد اما باید بدانید که در بازه زمانی 10 ام فروردین ماه الی 12ام اردیبهشت بارش های زیادی در این فصل اتفاق می افتد که ممکن است در برنامه های گردشگری شما برای بازدید از مکانهای مختلف خلل وارد کند.

در فصل تابستان با وجود گرمی هوا و رطوبت فراوان گردشگران زیادی به بارسلون سفر می کنند زیرا در این فصل مدارس تعطیل می شود. ولی باید بدانید به علت گرم و شرجی بودن هوا بسیاری از کاتالان ها و بومیان این شهر به نقاط خوش آب و هواتر مسافرت می کنند که این باعث می شود بسیاری از مراکز خرید و رستوران ها تعطیل باشند.

به هر حال هر زمانی را که برای سفر به بارسلون انتخاب می کنید باید بدانید که بارسلون توریستی ترین شهر اسپانیا است ودر هر فصل گردشگران زیادی در آن به چشم می خورند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.