شماره تماس : 23-88641720

بهترین چشمه های آبگرم جهان 2

بهترین چشمه های آبگرم جهان  2

تراول چشمه 2

جزیره Deception – قطب جنوب

به دلیل وجود کوهی آتشفشانی در این جزیره کاسه آتشفشانی (کالدرا) به وجود آمده است که باعث گرم شدن زمین در این جزیره می شود. بازدید کنندگان این جزیره اغلب با کندن چاله هایی در سواحل این جزیره از گرمای آن لذت می برند در حالی که آب دریا بسیار سرد می باشد و این تفاوت دما مانند آب و آتش عمل می کند. هر چند که چشمه های آبگرم در این منطقه وجود ندارد ولی چشمه هایی وجود دارد که به دلیل حرارت زمین آب آنها به سطح ساحل آمده است که دمای آنها به 70 درجه سانتیگراد می رسد و مانند جکوزی طبیعی در هوای سرد قطب جنوب می باشد که می توان از آن لذت برد.

پارک ملی HuanglongSichuan – چین

دره Huanglong که به آن سرزمین افسانه ای پریان بر روی زمین گفته می شود، در لیست میراث فرهنگی UNESCO ثبت شده است. این منطقه برای جمعیت زیاد پاندا ها، کوه های برفی، زمین های آهکی و چشمه های آبگرم خود شهرت بسیار زیادی دارد. استخر های طبیعی آبگرم این منطقه به مسافت حدود 3 و نیم کیلومتر به صورت پلکانی کنار یکدیگر قرار گرفته اند و یک معبد قدیمی بودایی در کناراین چشمه قرار گرفته است. ورود به این چشمه آبگرم ممنوع می باشد ولی می توان از مناظر زیبای این منطقه لذت برد.

Terme di Saturnia – توسکانی – ایتالیا

چشمه آبگرم Terme di Saturnia یکی از مشهور ترین جاذبه های توسکانی ایتالیا می باشد. همچنین ورود به این چشمه رایگان است. آب این چشمه مانند آبشاری از روی سنگ های آهکی که طی سال ها شکل گرفته است سرازیر شده است. دمای آب این چشمه حدود 37 درجه سانتیگراد می باشد و برای درمان آکنه و برخی از بیماری های پوستی بسیار موثر است.

چشمه KurokawaKyushu – ژاپن

ژاپن برای چشمه های آب گرم فراوانش بسیار مشهور می باشد. یکی از زیبا ترین این چشمه ها در جزیره Kyushu قرار گرفته است. برای بازدید این منطقه می توانید به سفری یک روزه بروید وبا پرداخت هزینه ورودی می تونید 3 نوع از 24 چشمه آبگرم متنوع این منطقه استفاده ببرید. برخی از این چشمه ها در کوه و برخی از آن ها در حاشیه رودخانه های برفی قرار گرفته اند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.