شماره تماس : 23-88641720

تاثیر رنگ در هنگام سفر

چگونه هنگام سفر رنگ شما را تحت تاثیر قرار می دهد

تراول رنگها
ممکن است متوجه این موضوع نباشید اما رنگ ها تاثیر بسیاری بر زندگی شما دارند. رنگ در زندگی تمامی انسان ها وچود دارد و باعث به وجود آمدن عکس العمل های نا خواسته در موقعیت های مختلف می شود. برای مثال رنگ آبی دریا باعث ایجاد آرامش و رنگ قرمز یک تابلو راهنمایی رانندگی باعث ایجاد توجه بیشتر و توقف شما می شود. رنگ ها دارای تناژ های مختلف می باشند و ممکن است تاثیرشان بر هر فرد متفاوت باشد اما به طور کلی برخی تاثیرات روانی رنگ ها بر تمام انسان ها یکسان می باشد. در ادامه مطلب به چگونگی تاثیر رنگ ها در هنگام سفر بر روی انسان ها اشاره می کنیم.
آبی
دریای نیلگون مالدیو، سواحل سنتورینی و تالاب آبی ایسلند برخی از مکان های محبوب گردشگران برای کسب آرامش و ریلکس کردن می باشند. بر اساس تحقیقات آب نشانه زندگانی می باشد بنابراین باعث ایجاد انرژی های مثبت در فضا می شود.
قرمز
به طور کلی رنگ قرمز باعث ایجاد ترس، نگرانی و استرس می شود و به عنوان صامت ترین رنگ شناخته شده است. از دیگر تاثیرات رنگ قرمز ایجاد انرژی فراوان می باشد. این رنگ در سفر به شما هیجان می بخشد و باعث ایجاد انرژی در سفرتان خواهد شد. از جاذبه های گردشگری که رنگ قرمز در آن ها به کار رفته می توان به هنر های خیابانی شهر برلین و آثار هنری سرامیکی و سفالی در شهر Beijing اشاره کرد.
سبز
رنگ سبز اغلب در طبیعت، جنگل ها و باغ ها دیده می شود. این رنگ بسیار مقوی می باشد و پس از خیره شدن به آن به مدت 40 ثانیه احساس طراوت و شادابی خواهید داشت. برای دریافت حس شادابی و طراوت می توانید به یک پارک سر بزنید و از آن بهره مند شوید.
زرد
زرد درخشان ترین رنگ میان تمام رنگ ها می باشد و تمایل به دیده شدن دارد. در فرهنگ رنگ زرد رنگ خورشید و خوشحالی می باشد اما با این حال رنگ تنفر هم می باشد. به طور کلی رنگ زرد رنگی محبوب میان انسان ها نمی باشد اما اگر به این رنگ علاقه دارید و مشتاق به دریافت انرژی های این رنگ هستید در فصل پاییز سفر کنید.
بنفش
در گذشته رنگ بنفش مربوط به مقامات سلطنتی بوده است که دلیل آن تهیه کردن سخت آن می باشد. برای بهره از این رنگ می توانید به ساحل بنفش در کالیفرنیا و Hallerbos Forest در بلژیک سفر کنید. وجود رنگ بنفش در طبیعت پدیده ای نادر می باشد بنابراین با مشاهده آن احساس خاص بودن به شما دست خواهد داد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.