شماره تماس : 23-88641720

اقامت طلایی یونان چه تفاوتی با دیگر انواع اقامت یونان دارد؟

اقامت طلایی یونان چه تفاوتی با دیگر انواع اقامت یونان دارد؟

اقامت طلایی یونان به عنوان یکی از بهترین روش های اقامت در کشور یونان شناخته می‌شود. در رابطه با تفاوت اصلی اقامت طلایی یونان با دیگر انواع اقامت یونان در واقع بسیاری از افرادی که سرمایه کافی برای اقامت یونان دارند می توانند از این روش استفاده نمایند.

راهکارهای گوناگون جهت دریافت اقامت طلایی یونان وجود دارد. هر یک از این راهکارها را باید از نظر بودجه و همچنین شرایط خود مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید.

یکی از مهمترین تفاوت هایی که بین ویزای طلایی یونان و روش ‌های دیگر وجود دارد این است که قوانین و ملزومات دست و پاگیر حذف می شوند. شما برای دریافت انواع ویزا ها مانند ویزای تحصیلی و ویزای کار باید قوانین خاصی را رعایت کنید.

خرید ملک و دریافت اقامت طلایی کشور یونان

دریافت اقامت طلایی یونان ساحل آفتاب

بسیاری از افرادی که متقاضی دریافت اقامت طلایی یونان هستند با استفاده از روش خرید ملک در یونان اقامت این کشور را دریافت می کنند. اقامت تمکن مالی یونان به عنوان یکی از بهترین روش های اقامت طلایی کشور یونان شناخته می شود.

 اگر شما سرمایه کافی برای زندگی در کشور یونان داشته باشید می توانید برای اقامت تمکن مالی این کشور اقدامات لازم را انجام دهید. سفارت یونان حساب بانکی تان را بررسی می کند تا متوجه شود به راحتی می ‌توانید هزینه ‌های خودتان و خانواده تان را بدون کار کردن در یونان و ایران پرداخت کنید. با دریافت ویزای طلایی یونان نیازی به پیشنهاد کار، تجارت پیچیده و یا مالیات سنگین ندارید.

آیا برای دریافت اقامت طلایی یونان باید زبان یونانی بلد باشیم؟

برای دریافت اقامت یونان بر خلاف دیگر اقامت های کشورهای اروپایی نیازی نیست که حتما به زبان کشور یونان صحبت نمایید. اگر به دنبال دریافت ویزای طلایی کشور یونان هستید می توانید با زبان مادری تان اقدامات لازم را انجام دهید.

در بین انواع روش های اخذ اقامت پیشنهاد می دهیم که اقامت خود حمایتی، خرید ملک، انتقال سرمایه و سرمایه گذاری در اوراق بهادار یونان را انتخاب کنید. در صورتی که نمی دانید برای دریافت اقامت طلایی یونان باید از چه روشی استفاده کنید بهتر است که روش‌ های سرمایه‌گذاری در این کشور را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید.

خرید ملک در یونان برای دریافت اقامت طلایی یونان

خرید ملک با ارزش ۲۵۰ هزار یورو به عنوان یکی از بهترین روش های اقامت طلایی کشور یونان به شمار می‌ رود. شما می توانید در کشور یونان اقدام به اشتغال زایی نمایید تا اقامت کشور را دریافت کنید.

برای سرمایه ‌گذاری شرکتی و همچنین فعالیت ‌های تحقیقاتی می ‌توانید انتقال وجه نقد انجام دهید تا اقامت طلایی یونان برای شما صادر شود. بهترین راه های اخذ اقامت طلایی کشور یونان خرید ملک، انتقال وجه نقد و همچنین اشتغال زایی هستند.

سخن پایانی

 شما می توانید برای دریافت اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری با کارشناسانی که در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارند مشورت کنید. کارشناسان شرکت ساحل آفتاب تمامی روش های اقامتی کشور یونان را می شناسند. به همین دلیل می توانند شما را به طور کامل راهنمایی نمایند.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اقامت تمکن مالی یونان شرایط 2023
اخذ اقامت دائم یونان
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
خرید ملک در یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.