شماره تماس : 23-88641720

ویزای طلایی چه تفاوتی با دیگر انواع اقامت دارد؟

ویزای طلایی چه تفاوتی با دیگر انواع اقامت دارد؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که ویزای طلایی چه تفاوتی با انواع دیگر اقامت دارد و دلیل پرطرفدار بودن آن چیست؟ شرایط دریافت ویزای طلایی  کشور های اروپایی همچون اسپانیا چیست و چه مزایایی دارد؟

این مطلب در پاسخ به سوالات شما نوشته شده است. با مطالعه این مطلب ابهامات ذهنی شما در حوزه اخذ ویزای طلایی و تفاوت اقامت طلایی اسپانیا با انواع دیگر اقامت برطرف خواهد شد.

ویزای طلایی اروپا چیست؟

صفر تا صد ویزای طلایی اروپا ساحل آفتاب

قبل از هر چیز بهتر است به بررسی کلی ویزای طلایی بپردازیم و اطلاعاتی در رابطه با روش های دریافت آن به دست آوریم.

امروزه مواردی همچون ویزای طلایی اسپانیا، ویزای طلایی پرتغال و ویزای طلایی اسپانیا از متقاضیان بسیار زیادی برخورد است.

گلدن ویزای اروپا را می­توانید از طریق سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی دریافت کنید. مبلغ سرمایه گذاری و روش های آن بسته به کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال برای اخذ اقامت طلایی اسپانیا نیاز به حداقل 500 هزار یورو دارید که باید در زمینه خرید املاک و مستغلات سرمایه گذاری شود. چند مورد از روش های سرمایه گذاری که با استفاده از آن می­توانید اقدام به اخذ اقامت طلایی اروپا کنید شامل خرید املاک، سرده گذاری بانکی، خرید اوراق قرضه کشور مقصد، تاسیس کسب و کار و… می باشد.

تاریخچه گلدن ویزای اروپا

اولین بار در اکتبر سال 2012 بود که نام گلدن ویزا یا همان اقامت طلایی اروپا در کشور پرتغال مطرح شد. دولت پرتغال این امکان را برای اتباع خارجی در نظر گرفت. به وسیله این روش متقاضیان می­توانستند در بازار مرکزی و اصلی این کشور سرمایه گذاری کرده و بدین وسیله اقدام به دریافت گلدن ویزا پرتغال نمایند. مدت زمان صدور مجوز اقامت بسیار کوتاه و در حدود 50 الی 60 روز بود. ورود سرمایه سرمایه داران خارجی به اسن کشور تاثیر چشم گیر و قابل توجهی بر اقتصاد این کشور داشت. 

کشور های دیگر اروپایی نیز با مشاهده چنین تاثیر بزرگی تصمیم به صدور این اقامت برای اتباع خارج از اتحادیه اروپا گرفتند. از همان روز تا کنون یکی از پر طرفدارترین شیوه های دریافت اقامت، اخذ گلدن ویزا است.

تفاوت اقامت طلایی اسپانیا

1- شاید یکی از مهم ترین تفاوت هایی که میان گلدن ویزا و سایر روش های دریافت اقامت وجود دارد عدم نیاز حضور دائمی متقاضی در کشور مقصد است. اگر گلدن ویزای یک کشور اروپایی را داشته باشید حضور شما فقط در مواقع تمدید اقامت کفایت می کنید. یعنی می­توانید همزمان گلدن ویزای اروپایی را داشته باشید و در کشور دیگری زندگی کنید.

2-در فرایند اخذ گلدن ویزا به سادگی می­توانید فرزندان و خانواده خود را نیز به پرونده اضافه کنید. بنابراین می­توان گفت که گلدن ویزا مناسب ترین روش برای مهاجرت همراه با خانواده است.

3- با گذشت مدت زمان مشخصی از اقامت خود در یک کشور اروپایی با گلدن ویزا می­توانی به سادگی اقامت خود را به تابعیت تبدیل کنید.

4-مهم ترین و شاید اثرگذارترین تفاوت میان مهاجرت از طریق گلدن ویزا و سایر روش های مهاجرتی کم دردر بودن پروسه مهاجرت است. بخش عظیمی از پیچیدگی هایی که فرد متقاضی در فرآیند مهاجرت از طریق راه هایی همچون تحصیل یا ازدواج درگیر آن خواهد بود در مهاجرت از طریق گلدن ویزا وجود نخواهد داشت.

ویزای طلایی اسپانیا

دریافت ویزای طلایی اسپانیا با استفاده از طرق مختلف سرمایه گذاری ممکن است. با خرید املاک و یا سپرده گذاری در بانک ها و موسسات اسپانیایی ممکن است با سرمایه نیم الی 2 میلیون یورویی می­توانید ویزای طلایی اسپانیا را دریافت کنید.

جمع بندی

برای گرفتن بهترین نتیجه برای دریافت اقامت طلایی اسپانیا برای زندگی در این کشور حتماً با افراد آگاه در این زمینه مشورت داشته باشید تا کارهای اقامت شما با سرعت بیشتری با مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب انجام شود.

مطالب مرتبط

اسپانیا
اخذ اقامت اسپانیا شرایط 2023
اقامت طلایی اسپانیا
اقامت طلایی اسپانیا شرایط 2023
خرید-خانه-در-اسپانیا
خرید ملک در اسپانیا شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.