شماره تماس : 23-88641720

تور ایتالیا پرتغال

06

تور ایتالیا  پرتغال

مقصد سفر اروپایی خود را فراتر برده و در یک سفر به اروپا از دو کشور همجوار و فوق العاده دیدنی اروپا یعنی ایتالیا و پرتغال هم زمان بازدید نمایید . پرتغال به عنوان بخشی از کشور ایتالیا در زمان امپراطوری بزرگ روم شناخته می شد و امروزه نیز در بسیاری از مناظر این کشور ساخته ها و سازه های روم باستان را می توانید به خوبی ببینید . این کشور نه چندان بزرگ در کنار سازه های باستانی و رگه های تاریخی خود جاذبه های فوق العاده گردشگری را برای علاقمندان مسافرت به این کشور فراهم نموده که هیچ بازدید کننده ای را پشیمان نکرده است.

اما ایتالیا مقر امپراطوری روم باستان کشور چکمه ای اروپا است . این کشور نیز با آب و هوای معتدل و مرطوب و مردم مودب و مهمان نواز خود برای تمامی گردشگران و علاقمندان به سفر به این کشور به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. آثار تاریخی بر جا مانده و تمدن باستانی تلفیق شده با روزگار نوین امروز ، جاذبه های توریستی و گردشگری این کشور هر ساله میلیون ها نفر را به این کشور سرازیر می نماید .

تصور کنید در یک سفر به دو کشور پر طرفدار و پر جاذبه اروپا و تنها با هزینه مسافرت به یکی از این کشور ها سفر کرده و از تمامی جاذبه های آنها دیدن نمایید. چقدر عکس و فیلم یادگاری می توانید بگیرید و چه لذتی را تجربه خواهید کرد.

اگر دوست دارید لذت این سفر را تجربه نمایید با سیاحتگران ساحل آفتاب همسفر شوید .

تلفن: 00982188656892

travel.sahelaftab.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.