شماره تماس : 23-88641720

جالب ترین خانه های درختی که می توانید در سراسر جهان اجاره کنید 1

جالب ترین خانه های درختی که می توانید در سراسر جهان اجاره کنید 1

تراول خانه درختی

در سال های اخیر اقامت مسافران در اقامتگاه های منحصر به فرد مانند خانه های درختی، غار ها و قلعه ها طرفداران بسیاری داشته است. شرکت Airbnb در سال 2018 یک قابلیت جستجو جدید به وبسایت خود اضافه کرد که در این بخش می توان به تمامی اقامتگاه های منحصر به فرد و خاص دسترسی داشت. در ادامه مطلب به برخی از جالب ترین خانه های درختی که در سراسر جهان می توان اجاره کرد، اشاره می کنیم.

  1. Tinn – نروژ

در فاصله سه ساعتی از شهر oslo خانه ای درختی در میان جنگل واقع شده است. این خانه درختی به دلیل نداشتن برق و وای فای انتخاب بسیار مناسبی برای دوری از تکنولوژی های امروزی می باشد. برای ساخت این خانه درختی از چوب طبیعی و شیشه استفاده شده است که باعث جذب نور طبیعی روز و مهتاب در شب می شود. بخش اصلی این خانه که تخت خواب در آن قرار گرفته است دارای منظره زیبایی از آسمان و ستاره های شب می باشد. اقامت در این خانه درختی در تابستان انتخاب بسیار مناسبی می باشد اما زمستان های این منطقه به دلیل بارش برف فراوان از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد. قیمت اجاره این خانه درختی حدود 223 دلار برای هر شب می باشد.

  1. Galluzzo – ایتالیا

این خانه درختی از جنس آهن ساخته شده و محیط اطراف آن را درختان زیتون فرا گرفته اند. یکی از مشخصه های منحصر به فرد این خانه دیوار های داخلی آن می باشد. جنس دیوار های داخلی به گونه ای است که مهمانان می توانند نوشته هایی را با استفاده از کچ بر روی این دیوار بنویسند. این خانه درختی به دلیل طراحی خاص خود یکی از اقامت گاه های محبوب در سایت Airbnb می باشد. از جمله المان های خاص طراحی این خانه سینک آشپزخانه از جنس مرمر، تراس 360 درجه و اجاق گاز قدیمی هیزمی می باشد. مهمانان این خانه می توانند از استخر و زمین تنیس این مجموعه به راحتی استفاده کنند. خانه درختی واقع شده در Galluzzo فقط 20 دقیقه با شهر فلورانس فاصله دارد. هزینه اقامت در این خانه برای هر شب حدود 282 دلار می باشد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.