شماره تماس : 23-88641720

جزیره معروف جیمز باند در شهر زیبای پوکت

bond james bond photo

جزیره معروف جیمز باند در شهر زیبای پوکت

جزیره ی جیمز باند، از جاذبه های گردشگری منطقه ی فانگ نگا بی (Phang Nga Bay) در کشور تایلند است که علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود، برای اولین بار در فیلم معروف جیمز باند به نام «مردی با اسلحه طلایی» مورد بازدید بینندگان قرار گرفت. جزیره معروف جیمز باند، در شهر زیبای پوکت در کشور تایلند قرار گرفته است که یکی از ویژگی های بارز این جزیره نسبت به سایر جزایر پوکت، صخره های عظیم آهکی است که به طور عمودی از دریای سبز زمردین، نمایان شده اند. فانگ نگا بی، منطقه ای با تعدادی بالغ برتقریبا ۱۰۰ جزیره ی دیگر در داخل خود و به دلیل جاذبه های بی همتا و ظاهر اعجاب انگیز آن ها، در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است.
پس از نمایان شدن جزیره جیمز باند در فیلم جیمز باند، این جزیره به عنوان یکی از جاذبه های توریستی قابل توجه در پوکت شناخته شد. همچنین به دلیل حفاظت پارک ملی از این جاذبه، هیچ قایقی اجازه ی در مجاورت بودن به جزیره را ندارد؛ بنابراین تنها راه بازدید از آن قایق های کوچک و یا ساحل کوچک Koh Ping Ghan  می باشد. لازم به ذکر است مسافرانی که قصد خرید سوغاتی های خاصی را دارند می توانند به قسمت شرقی این ساحل که معمولا پر ازدحام از جمعیت گردشگران است، مراجعه کنند که در آن جا راهروهای کوچک بسیاری وجود دارد که محل فروش فروشندگان می باشد.

ساحل Koh Ping Ghan

ساحل Koh Ping Ghan یکی دیگر از مناطق دیدنی این منطقه است که از یک صخره ی بسیار مرتفع تشکیل شده است که تعداد زیادی غار کوچک درداخل خود جای داد است. بازدید از غارهای استلاکتیت حیرت انگیز برای بازدیدکنندگان بسیار سرگرم کننده می باشد که برای شنا  گردشگران می توانند به سمت جزیره ی ناکا در آب های آبی کریستالی رفته و از ساحل زیبای آن با درختان نارگیل سبز در کنار دریا لذت ببرند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.