شماره تماس : 23-88641720

جشنواره محبوب آب در تایلند

عکس

جشنواره محبوب آب در تایلند

اخیرا کشور تایلند به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان شناخته شده است که صنعت توریسم در این کشور روز به روز در حال افزایش است. تایلند به جهت داشتن آب و هوا، شرایط اقلیمی مناسب خود و همچنین نزدیکی به مرکزیت بانکوک و داشتن  جزایر دیدنی بسیار محبوبیت ویژه ای میان مردم به خصوص در میان کشورهای آسیایی یافته است. بعلاوه، فرهنگ مردم این کشور در جذب گردشگران بی تاثیر نبوده است. زیرا مردم آن به جهت داشتن خلق و خوی دوست داشتنی و خونگرم بودنشان همواره از میهمانان و مسافران استقبال می کنند. یکی از موارد موثر در جذب توریست در این کشور غذاهای تایلندی (Thai food) است که همیشه یکی از نقات قوت تایلند به منظور جذب گردشگر بوده وغذاهای سنتی و لذیذ متنوعی همچون سوپ تام یام، سالاد تند، انبه با کته، ماهی مزه دار شده ی تند و غذاهای خوش طعم بسیار زیاد دیگری دارد که طعمی به یاد ماندنی به ارمغان می آورند.

جشنواره ی آب تایلند

در کشور تایلند، سالانه جشنواره ای به مناسبت بزرگداشت سال نو به نام جشنواره ی سونکران مابین ۱۳ تا ۱۵ آپریل، برگزار می گردد.
برگزاری مراسم به گونه ایست که مردم پس از از بازدید از مکان های مذهبی به خیابان ها آمده تا یک جنگ آبی پر هیجانی را در میان یکدیگر راه بیندازند. در تایلند، ریختن آب از سنت های کهنی به شمار می آید که معنای آن آرزوی خوب، احترام و خوش شانسی می باشد. همچنین چند سالی است که در این جشن افراد بسیاری از سراسر جهان شرکت کرده و از آن لذت می برند و در طی این مراسم خود را برای یک سال جدید پر از شانس حاضر و آماده میسازند.
لازم به ذکر است که دلیل اصلی محبوبیت کشور تایلند خود مردم این کشور هستند زیرا همیشه مردمی مهمان نواز و دست و دلباز شناخته شده اند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.