شماره تماس : 23-88641720

خرید ملک در پرتغال

خرید ملک در پرتغال

اقامت در اروپا روش های مختلفی دارد که در این بین به عقیده بسیاری از صاحب نظرین خرید ملک در اروپا بهترین راه برای اخذ اقامت اروپا است. خرید ملک در اروپا باید هوشمندانه باشد. به این مفهوم که باید کشوری برای خرید ملک در اروپا انتخاب شود که نه تنها شرایط سرمایه گذاری و سود دهی بالایی داشته باشد بلکه در کوتاه ترین زمان شرایط اقامت فرد و خانواده اش در اروپا را نیز فراهم کند.

3متن

 

بدون تردید بهترین کشور اروپایی برای دریافت اقامت طلایی از طریق خرید ملک کشور پرتغال است. خرید ملک در پرتغال در سال 2021 می تواند به هدف خرید خانه دوم یا محلی برای زندگی و یا کسب و کار باشد اما نکته مهم ارزش ملک خریداری شده است که در صورتیکه حداقل 350 هزار یورو برای خرید آن سرمایه گذاری شده باشد، در کوتاه ترین زمان شرایط اقامت دائم سرمایه گذار را به همراه خانواده اش فراهم می کند. به یاد داشته باشید که در بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی برای خرید ملک در اروپا به مبلغی تا چندین برابر این مبلغ نیاز دارید و بعضا شرایط اقامتی نیز برای خریدار فراهم نمی کنند. اما در پرتغال با خرید ملک می توانید در همان ابتدا یک اقامت دو ساله دریافت کنید که شامل همسر و فرزندان زیر 21 سال نیز می شود.

روش خرید ملک در پرتغال

برای خرید ملک در پرتغال و اخذ اقامت طلایی پرتغال از دو طریق می توانید اقدام کنید:

    • اولین راه این است که در هر منطقه ای از پرتغال بدون محدودیت اقدام به خرید ملکی به ارزش حداقل 500 هزار یورو بکنید. ممکن است این میزان سرمایه برای خرید یک تا چند ملک سرمایه گذاری شده باشد اما مهم این است که حداقل 500 هزار یورو در املاک و مستغلات پرتغال سرمایه گذاری کرده باشید. در یان حالت با ارائه اسناد سرمایه گذاری فرد می تواند در همان ابتدا برای خود و خانواده اش اقامت حداقل دو ساله پرتغال را دریافت کند و هر دو سال نیز این اقامت را تمدید کند و بعد از 5 سال نیز اقامت دائم پرتغال را دریافت و برای دریافت شهروندی پرتغال نیز بعد از 6 تا 7 سال می تواند اقدام کند.
    • روش دوم خرید ملک به ارزش 350 هزار یورو است. این نوع شرایط خاص خانه های فرسوده در پرتغال است. در این طرح فرد سرمایه گذار باید ملکی را خریداری کند که حداقل 30 سال سن داشته باشد و نیاز به بازسازی داشته باشد. معمولا از این دست املاک در پرتغال زیاد یافت می شود و سرمایه گذاران زیادی از این روش برای اخذ اقامت پرتغال استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که با خرید ملک در پرتغال از نوع املاک فرسوده هم می توانید اقامت دو ساله پرتغال را دریافت و بعد از 5 سال اقامت دائم پرتغال را نیز اخذ کنید.

نکته مهم دیگر برای خرید ملک در پرتغال این است که افراد خارجی برای خرید ملک هیچ نوع محدودیتی ندارند و می توانند در هر منطقه ای از پرتغال که در شرایط فروش ملک وجود داشته باشد اقدام به خرید خانه در پرتغال یا خرید ملک تجاری در پرتغال بکنند.

به نوع ویزایی که در کوتاه ترین زمان به افراد سرمایه گذار در پرتغال اعطا می شود ، ویزا طلایی پرتغال یا گلدن ویزا پرتغال می گویند. این ویزا خاص سرمایه گذاری است و روش های دیگری نیز برای دریافت ویزا طلایی پرتغال وجود دارد مانند خرید سهام و یا ورود سرمایه به پرتغال و غیره اما بهترین راه برای سرمایه گذاری در پرتغال با اطمینان بالا خرید ملک در پرتغال است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.