شماره تماس : 23-88641720

خرید ویلا در یونان

خرید ویلا در یونان

ویلاها ساختمان های مستقلی هستند که فضای زندگی راحت و وسیعی را ارائه می دهند. ویلاها اغلب از نظر طراحی مدرن هستند و جدیدترین سبک زندگی مجلل را ارائه می دهند. انبوهی از امکانات لوکس از ویژگی های مهم ویلاها هستند.

مانند: استخرهای شنا، زمین‌های بازی در فضای باز، باغ‌های آراسته، پارک‌های بازی کودکان و سایر امکانات ممکن است شامل شوند؛ ویلاها معمولا ساحل یا گاراژ مخصوص به خود را دارند.

خرید ویلا در یونان

ویلاها از جمله پرطرفدارترین املاک در یونان هستند. اما نیاز به صرف هزینه بیشتری دارد و بسته به موقعیت مکانی، متراژ، امکانات و خرید ویلای جدید یا قدیمی، هزینه ها به طور قابل توجهی متفاوت است. ویلاهای داخل شهر بسیار ارزان تر از املاک ساحلی است.

به عنوان مثال: برای خرید یک ویلای مجزا 3 خوابه با 2 حمام حدوداً از 150 هزار یورو و اگر استخر داشته باشد؛ از 200.000 یورو تا 500 هزار یورو به بالا باید پرداخت کرد و برای خرید ویلاهای لوکس 4 خوابه در یک زمین بزرگ هم حداقل از 350 هزار یورو تا 1 میلیون یورو به بالا پرداخت شود و برای خرید ویلاهای ساحلی باید بالای 1 میلیون یورو هزینه کرد.

جزیره کرت بزرگترین جزیره یونان است. برخلاف بسیاری از جزایر کوچکتر، این مکان در تمام طول سال با اقتصاد خاص خود و زیرساخت های عالی از جمله دو فرودگاه بین المللی، گزینه خوبی است. خارجی ها اغلب برای خرید ویلا جزیره کرت را انتخاب می کنند.

 Rethymno، Stavromenos و Elounda محبوب ترین استراحتگاه های محلی هستند که سالانه هزاران گردشگر از آنها بازدید می کنند و میانگین قیمت برای ویلاهای نزدیک به ساحل با میانگین قیمتی حدود 350.000 یورو و حتی بیشتر به فروش می رسند، اما در داخل کشور می توان با قیمت کمتری پیدا کرد.

خرید ویلا در کشور یونان

جزیره ایتاکا برای خریداران ملکی مناسب است که از تعطیلات آرام لذت می برند زیرا جاذبه های گردشگری کمی در این جزیره وجود دارد. ویلاها در ایتاکا بین 400.000 تا 600.000 یورو قیمت دارند.

میکونوس و سانتورینی گران ترین جزایر برای خرید ملک در یونان در سیکلادس Cyclades هستند؛ ویلاهای آن بالای 1 میلیون یورو قیمت دارند؛ حتی قیمت یک ویلا می تواند از 10.000 یورو در هر متر مربع فراتر رود اما ناکسوس و پاروس، جزایر بزرگتر و کمتر توریستی، ارزان تر هستند.

جزیره رودز در تمام طول سال باز است، اگرچه بسیاری از استراحتگاه ها و امکانات توریستی در سراسر جزیره در زمستان تعطیل می شوند؛ قیمت ویلاها در این جزیره از حدود 400.000 یورو شروع می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

اقامت تمکن مالی یونان متن
اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022
اقامت تمکن مالی در یونان
اخذ اقامت طلایی یونان در سال 2022
دریافت مجوز اقامت یونان از طریق خرید ملک
اخذ اقامت یونان شرایط 2022
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.