شماره تماس : 23-88641720

دریافت اقامت تمکن مالی کشور پرتغال

دریافت اقامت تمکن مالی کشور پرتغال

اقامت تمکن مالی کشور پرتغال به عنوان یکی از بهترین روش های اقامت این کشور به شمار می رود که افراد می توانند انتخاب نمایند. این روش را به عنوان روش خود حمایتی می شناسند که برخی از کشورهای اروپایی این روش را به مهاجرین معرفی می کنند.

افرادی که می ‌خواهند از روش خود حمایتی برای اقامت پرتغال استفاده کنند باید نشان دهند که تمکن مالی برای زندگی در این کشور را می توانند داشته باشند. این روش به عنوان یکی از روش های سرمایه داری شناخته می شود و محدودیت سنی ندارد. بیشتر بازنشستگان برای اخذ ویزای خود حمایتی اقدام می نمایند. این اقامت را به عنوان اقامت بازنشستگان می شناسند.

دریافت اقامت تمکن مالی کشور پرتغال

شرایط-دریافت-اقامت-تمکن-مالی-پرتغال ساحل آفتاب

تمامی افرادی که واجد شرایط هستند می ‌توانند برای دریافت ویزای پرتغال اقدام نمایند. برای دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال باید به خوبی در مورد ویژگی های این روش اقامتی اطلاعات کافی کسب نمایید. روش خود حمایتی را یکی از مهمترین زیرمجموعه های سرمایه گذاری می شناسند. در واقع ویژگی هایی که این روش دارد موجب شده تا آن را به عنوان برترین روش مهاجرتی معرفی کنند. 

شما باید هزینه مورد نظر را به کشور پرتغال ارائه دهید. در این روش به مدرک زبان و مدرک تحصیلی نیاز ندارید. هر یک از کشورهایی که از روش خود حمایتی، پشتیبانی می ‌نمایند امکان مهاجرت کردن افراد متقاضی را فراهم خواهند کرد. شرایط سنی متقاضیان و همچنین میزان سرمایه ای که باید برای اثبات تمکن مالی پرداخت کنند یکسان نیست.

نکاتی در مورد اقامت تمکن مالی کشور پرتغال

 شما از طریق اثبات تمکن مالی به راحتی می توانید به کشور پرتغال مهاجرت کنید شرایطی که مربوط به اقامت تمکن مالی پرتغال می باشد را باید برای اقامت پرتغال بشناسید. یکی از مهمترین شرایطی که در این روش اقامت طلایی پرتغال وجود دارد اثبات تمکن مالی است. بسیاری از افرادی که بازنشسته شده اند هزینه زیادی را به عنوان پس انداز در حساب بانکی شان دارند. 

آنها می توانند یک حساب پرتغالی افتتاح کنند و تمامی سرمایه شان را به آن حساب واریز نمایند. با خرید ملک در کشور پرتغال به راحتی می ‌توانند در این کشور زندگی آسوده ای داشته باشند. بر همین اساس اگر آنها تمامی نکات و شرایط دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال را رعایت کنند اقامت دائم این کشور را کسب می نمایند.

هزینه های اقامت تمکن مالی کشور پرتغال

 هزینه هایی که مربوط به اقامت تمکن مالی پرتغال می باشد را باید به ‌خوبی مورد بررسی قرار دهید. عوامل متفاوتی را می توانیم به عنوان شرایط مهاجرت به کشور پرتغال در نظر بگیریم. شرایط کاری، شرایط سنی، شرایط مالی و … به عنوان مهمترین شرایطی هستند که بررسی می شوند. درآمد ثابت سالانه که شما می خواهید برای اقامت دائم پرتقال پرداخت کنید باید حدود ۲۰۰ هزار یورو باشد. اگر فرد درآمد بیشتری داشته باشد می تواند سریعتر اقامت کشور پرتغال را به دست بیاورد. هزینه های زندگی در پرتغال مناسب و به صرفه است.

جمع بندی

شرکت ساحل آفتاب شرایط اقامت تمکن مالی کشور پرتغال را برای مهاجرین فراهم می کند.شما می توانید اقامت طلایی پرتغال را از طریق راهنمایی‌ های کارشناسان ما به دست بیاورید.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت طلایی پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.