شماره تماس : 23-88641720

دریاچه ی گاردا

lake garda

دریاچه ی گاردا

دریاچه گاردا بزرگترین دریاچه ی شمالی ایتالیا است، که ما بین ونیز و میلان قرار گرفته است. علت شهرت دریاچه گاردا، آب شفاف آن است که همانند آبگینه می باشد. منطقه باستانی این دریاچه Grotte di Catullo است که شامل سازه های رومی است. همچنین ساحل غربی دریاچه، در Gardone Riviera، Il Vittoriale degli Italiani، محل زندگی شاعری به نام d’Annunzioمی باشد. دریاچه گاردا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری شمال ایتالیاست و گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند.

مناطق پرطرفدار گاردا شامل چشم اندازهای کوهستانی، روستاهای تپه ای و شهرهای بندری شمالی می باشد. تپه های مالسزیون (Malcesine) فرصت های ماجراجویانه ی زیادی  را در اختیار گردشگران قرار داده است و به گردشگران این فرصت را می دهد تا در دامنه ی کوه ها پیاده روی کرده و یا از تفرجگاه سنگ فرش شده ی لیمون (Limone) دیدن کنند.

آب و هوای ملایم و مدیترانه ای این منطقه موجب افزایش پوشش گیاهی (درختان زیتون و بیشه های لیمو ) گردیده است که اگر از فاصله ای دور از خط استوا به این ناحیه بنگریم ، با منظره ای عجیب مواجه می گردیم؛ منظره ای که این دریاچه را تبدیل به جذاب ترین مقصد گردشگری ایتالیا کرده است . سواحل سنگ ریزه ای شهرهای گاردا و دسنزانو با آب های آبی رنگ و زلال خود مکان مناسبی برای غرق در آرامش به همراه حمام آفتاب هستند.

یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی اطراف دریاچه ، شهر کهن و تاریخی سیرمیون (Sirmione) می باشد که از انواع رستوران ها، بازارها، مغازه ها و کافه ها تشکیل شده است. همچنین قلعه ای دیدنی به نام  اسکالیجر (Scaliger castle)  در این شهر بنا شده است که مربوط به قرن دوازدهم است.

نکته جالب توجه این شهراینست که چشمه های گوگردی در آن قرار گرفته اند که خاصیت درمانی دارند به همین دلیل سالانه طرفداران بسیاری را به خود جذب می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.