شماره تماس : 23-88641720

راهنمای جامع ویزای استارتاپ پرتغال

راهنمای جامع ویزای استارتاپ پرتغال

روش های متفاوتی جهت اقامت در کشور پرتغال وجود دارد. شما برای اقامت طلایی پرتغال می توانید اقدام به دریافت ویزای استارتاپ پرتغال نمایید این ویزا در سال ۲۰۱۷ برای کارآفرینان راه اندازی شد. برنامه ‌ای که برای این ویزا در نظر گرفته شده است جهت توسعه و رشد کشور پرتغال می باشد.

در صورتی که شما سن تان بالاتر از ۱۸ سال می باشد به راحتی می توانید برای دریافت این ویزا اقدام کنید. دقت داشته باشید که برای دریافت ویزای استارتاپ شما نباید عضو هیچ یک از کشورهای شینگن باشید. سوء سابقه کیفری در پرونده تان نباید وجود داشته باشد.

شرایط دریافت ویزای استارتاپ برای کشور پرتغال

استارتاپ پرتغال ساحل آفتاب

 شرایطی که برای دریافت ویزای استارتاپ کشور پرتغال وجود دارد را باید به خوبی بشناسید تا بتوانید برای اقامت پرتغال اقدام نمایید. ارائه بیزینس پلن یکی از مهم‌ ترین شرایطی است که جهت دریافت این ویزا باید به آن دقت داشته باشید. طرح شما باید ارزش داشته باشد و در دوره پنج ساله حدود ۳۲۵ هزار یورو ارائه دهد. 

قابلیت استخدام نیروی کار یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در طرح استارتاپ شما در نظر گرفته خواهد شد. شما باید قابلیت تأسیس شرکت را از طرح ارائه داده شده تان فراهم کنید. بر خلاف بسیاری از کشورهایی که ویزای استارتاپ ارائه می دهند در کشور پرتغال لزومی به ارائه طرح اولیه وجود ندارد. شما می توانید طرح مورد نظر خود را ارسال کنید تا کارشناسان در مورد درآمدزایی طرح، اطلاعات کافی کسب نمایند.

آیا ویزای استارتاپ پرتغال اقامت خانواده را هم به دنبال دارد ؟

 بسیاری از افرادی که قصد دریافت ویزای استارتاپ پرتغال را دارند برایشان این پرسش به وجود می ‌آید که آیا با این ویزا می توانند خانواده شان را به پرتغال ببرند. در پاسخ باید بگوییم که بله شما با دریافت این ویزا به راحتی می توانید خانواده تان را و فرزندان زیر ۱۸ سال را به پرتغال ببرید. اگر پدر و مادرتان بالاتر از ۶۶ سال دارند با دریافت این ویزا همراه شما می توانند به پرتغال بیایند. مزیت هایی که از ویزای استارتاپ کشور پرتغال دریافت می شود موجب شده بسیاری از افراد این ویزا را به عنوان بهترین ویزا معرفی کنند.

آیا دریافت ویزای استارتاپ پرتغال زمان می برد؟

دریافت ویزای استارتاپ طول نمی کشد. به طور معمول آماده سازی طرح اولیه باید به زبان انگلیسی و یا پرتغالی باشد. حدود ۲ الی ۳ ماه طول می کشد تا طرح اولیه شما مورد بررسی قرار بگیرد. بعد از اینکه طرح اولیه بررسی شد پس از ۴ الی ۵ ماه نتیجه طرح مورد نظر برای اقامت پرتغال به شما اعلام می گردد. توجه داشته باشید که برای دریافت ویزای استارتاپ کشور پرتغال باید ایده های نوآورانه ای را ارائه دهید. در غیر این صورت با درخواست شما موافقت نخواهد شد.

جمع بندی راهنمای جامع ویزای استارتاپ پرتغال

شما برای دریافت اقامت طلایی پرتغال می توانید به کارشناسان شرکت ساحل آفتاب مراجعه نمایید. کارشناسانی که در این شرکت فعالیت می ‌کنند تمامی نکات و شرایطی که مربوط به ویزای استارتاپ کشور پرتغال می باشد را برای شما توضیح می دهند.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت طلایی پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.