شماره تماس : 23-88641720

روش های مهاجرت به پرتغال

روش های مهاجرت به پرتغال

برای مهاجرت به پرتغال باید به خوبی روش های مهاجرت به کشور پرتغال را بشناسید. هر یک از روش هایی که برای اقامت کشور پرتغال هستند را باید از نظر شرایط خودتان بررسی کنید تا بتوانید بهترین روش اقامتی را انتخاب کنید.

در صورتی که اطلاعاتی در مورد روش های مهاجرتی این کشور ندارید بهتر است که با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب مشورت کنید. آنها به خوبی تمامی روش های اقامتی این کشور را می شناسند و می توانند طبق بودجه و شرایط تان بهترین روش را معرفی می کنند.

انواع روش های مهاجرت و اقامت کشور پرتغال

انواع روش های مهاجرت و اقامت پرتغال ساحل آفتاب

برخی از مهمترین روش هایی که شما می توانید برای اقامت پرتغال انتخاب کنید عبارت است از :

  1. اقامت طلایی پرتغال با سرمایه گذاری

یکی از روش های اقامت طلایی پرتغال، سرمایه گذاری می باشد. این روش در دسته بندی های متنوعی اجرا می شود. یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری خرید ملک در پرتغال می باشد. شما می توانید ملک مورد نظر خود را در این کشور انتخاب کنید تا بعد از خرید ملک، اقامت این کشور را به دست آورید. روش های سرمایه گذاری در پرتغال را باید بر اساس بودجه خود بررسی کنید.

  1. روش تحصیلی برای مهاجرت به پرتغال

یکی دیگر از روش های مهاجرت به پرتغال، روش تحصیلی می باشد. شما می توانید از طریق تحصیل، اقامت طلایی پرتغال را به دست آورید. شما باید مدارک تحصیلی تان را برای یکی از دانشگاه های پرتغال ارسال کنید. در صورتی که مدارک تان پذیرفته شود نیاز است که جهت دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنید. زبان تدریس در دانشگاه های پرتغالی، انگلیسی می باشد.

  1. مهاجرت به پرتغال از طریق کار

مهاجرت کاری یکی از بهترین روش های اقامت پرتغال می باشد. مراحل صادر کردن ویزای کاری تا حدودی پیچیده تر از روش های دیگر می باشد. برای اینکه از این روش جهت دریافت اقامت استفاده کنید باید یک کارفرمای پرتغالی برایتان درخواست کار بفرستد. اگر بتوانید این ویزا را دریافت کنید به راحتی می توانید در کشور پرتغال زندگی نمایید و مزیت های بی نظیری شامل حال تان می شود.

  1. اقامت تمکن مالی پرتغال

ویزای اقامت تمکن مالی پرتغال یکی دیگر از روش های اقامت کشور پرتغال می باشد. در صورتی که شما درآمد ثابت دارید و از آن استفاده نمی کنید می توانید برای دریافت این ویزا اقدام کنید. این ویزا برای بازنشستگان گزینه مناسبی می باشد. بسیاری از افراد این ویزا را به عنوان ویزای بازنشستگی می شناسند.

    5. مهاجرت به پرتغال از طریق جاب آفر

اگر شما ایده ای برای کارآفرینی دارید می توانید برای مهاجرت به پرتغال اقدام کنید. این روش مهاجرتی برای افرادی که خلاق هستند گزینه مناسبی می باشد. آنها هر یک از خلاقیت هایشان در زمینه های متنوع را باید به کشور پرتغال ارائه دهد. بعد از بررسی هایی که کارفرما روی ایده خلاقانه شما خواهد داشت، درخواست اقامت تان قبول می شود.

جمع بندی

امروزه بسیاری از افراد مایل هستند که به خوبی روش های مهاجرت به پرتغال را بشناسند تا بر اساس شرایط شان یکی از بهترین ویزاها را انتخاب کنند. شما می توانید درخواست مهاجرت تان را در شرکت ساحل آفتاب ثبت کنید تا درخواست تان بررسی شود.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت طلایی پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.