شماره تماس : 23-88641720

برای کسب اقامت تمکن مالی اسپانیا چه روندی باید طی شود؟

برای کسب اقامت تمکن مالی اسپانیا چه روندی باید طی شود؟

اقامت تمکن مالی اسپانیا به عنوان یکی از بهترین روش های اقامت در این کشور شناخته می ‌شود. شما می توانید با دریافت این اقامت، ویزای طلایی کشور اسپانیا را کسب نمایید. تمکن مالی در کشور اسپانیا به عنوان یک روش خود حمایتی شناخته می‌ شود.

شما از طریق سرمایه داری می توانید به راحتی در این کشور زندگی کنید و هزینه های زندگیتان را با سود اجاره ملک، سود سهام، سود اوراق قرضه و … پرداخت نمایید.

شرایط روند اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا

گرفتن اقامت تمکن مالی اسپانیا

 اگر متقاضی دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا هستید باید در مورد شرایط اخذ اقامت و همچنین ویژگی های این اقامت اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. تمکن مالی به عنوان یکی از بهترین روش های مهاجرت شناخته می ‌شود که آن را به نام های اقامت برای بازنشستگی و همچنین اقامت خود حمایتی می شناسند. اگر بخواهیم روش اقامتی که مبتنی بر دارایی شخصی است را برای خودمان انتخاب کنیم اقامت تمکن مالی بهترین روش اقامت به شمار می ‌رود. کشور اسپانیا شرایط مناسبی برای زندگی دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد از طریق تمکن مالی وارد این کشور می ‌شوند.

برای دریافت اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی باید شرایط مشخص شده ای داشته باشید و این شرایط را ثابت کنید. متقاضی باید نشان دهند که در حساب بانکی شان حدود 270 هزار یور وجود دارد. به  ازای هر یک نفر از اعضای خانواده نیاز است که این مبلغ بیشتر شود. فرد متقاضی باید ثابت کند که می‌ تواند هزینه‌ های زندگی خودش و اعضای خانواده اش را در طولانی مدت تامین کند. فرد متقاضی باید نشان دهد که در کشور خود حدود ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار یورو سرمایه دارد و برای هریک از اعضای خانواده ۵۳۲ یورو می تواند در ماه هزینه نماید. این مسئله که فرد متقاضی ثابت کند در کشور خود دارای سند ملکی است بسیار مهم است.

مدارک مورد نیاز اقامت تمکن مالی اسپانیا

اقامت تمکن مالی اسپانیا با مدارک مشخص شده‌ ای دریافت خواهد شد. شما باید یک قطعه عکس با پس زمینه سفید،فرم درخواست ویزا، بیمه درمانی، اجاره نامه محل زندگی، ارائه پرینت حساب، گواهی تولد فرزند، سند ازدواج و … را تحویل دهید. در صورتی که مدارک مالی خود را تحویل ندهید نمی توانید اقامت تمکن مالی این کشور را دریافت کنید. اگر شما از جمله متقاضیان اقامت اسپانیا با تمکن مالی هستید باید بدانید که برای تمدید این اقامت به مجوز کار نیاز ندارید. جهت سرمایه ‌گذاری در بخش املاک برای  ثبت شرکت می‌ توانید مجوز کار دریافت کنید. استانداردهای سرمایه‌ گذاری و امنیت فرد سرمایه ‌گذار اهمیت زیادی دارد. شما با خرید ملک در اسپانیا می توانید ویزای طلایی این کشور را دریافت کنید.

سخن پایانی

 جهت دریافت اقامت طلایی اسپانیا با استفاده از روش اقامت تمکن مالی می توانید با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب مشورت نمایید. اقامت تمکن مالی اسپانیا به عنوان بهترین روش شناخته می ‌شود که بسیاری از سرمایه داران از این روش استفاده می کنند. شما نیز می توانید با استفاده از این روش از مزیت های زندگی در اسپانیا بهره مند شوید.

مطالب مرتبط

اسپانیا
اقامت اسپانیا شرایط 2023
اقامت طلایی اسپانیا
اقامت طلایی اسپانیا شرایط 2023
خرید-خانه-در-اسپانیا
خرید ملک در اسپانیا شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.