شماره تماس : 23-88641720

چگونه در کشور پرتغال سرمایه گذاری کنیم ؟

چگونه در کشور پرتغال سرمایه گذاری کنیم؟

برای سرمایه گذاری در کشور پرتغال سرمایه ‌گذاری به عنوان یکی از بهترین روش هایی شناخته می ‌شود که امروزه بسیاری از افراد جهت اقامت کشورهای متفاوت انتخاب می نمایند. باید بدانید که اگر هزینه کافی برای اقامت در این روش پرداخت نکنید نمی توانید اقامت پرتغال را به دست بیاورید.

خرید ملک به عنوان یکی از بهترین روش ‌های سرمایه ‌گذاری در کشور پرتغال شناخته می شود. شما با خرید ملک مناسب می توانید در این کشور اقامت دائم به دست بیاورید.

شرایط اقامت پرتغال با سرمایه گذاری

شرایط اقامت پرتغال با سرمایه گذاری ساحل آفتاب

شرایطی که مربوط به سرمایه‌ گذاری در کشور پرتغال می باشد را باید بشناسید تا بتوانید اقامت طلایی پرتغال را کسب کنید. یکی از روش های جذابی که برای اقامت طلایی پرتغال به کار گرفته می‌ شود خرید ملک است. شما در این کشور با خرید ملک می توانید از مزایای زیادی برخوردار شوید. ارزش ملک در این کشور هر ساله بین ۵ الی ۱۵ درصد افزایش پیدا می‌ کند.

مزیت خرید ملک در پرتغال این است که شما می‌ توانید سرمایه گذاری مطمئن داشته باشید و ملک خود را اجاره دهید تا سود خوبی به دست بیاورید. افرادی که بالای ۱۸ سال هستند و به خانواده وابسته می باشند از طریق این روش سرمایه گذاری اقامت کشور پرتغال را کسب می کنند.

اقامت پرتغال با خرید ملک و قیمت ملک در پرتغال

بسیاری از افرادی که قصد دریافت اقامت پرتغال را دارند برایشان این پرسش به وجود می آید که آیا با خرید ملک می توانند به صورت دائم در این کشور اقامت نمایند. در پاسخ به آنها باید بگوییم که بله آنها بعد از 5 سال می توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. در پروسه 5 سال که ملک خریداری می شود صاحب ملک باید 14 روز در سال در پرتغال باشد.

تنها در این صورت می توانند برای اقامت دائم این کشور اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین باید بدانید که صاحب ملک قبل از خرید ملک باید با ویزای توریستی به پرتغال برود تا شرایط خرید ملک را بررسی کند. بعد از انتخاب ملک باید برای افتتاح حساب پرتغالی و همچنین تنظیم مالیات اقدام کند.

آیا دریافت اقامت پرتغال دشوار است ؟

 درآمد و اخذ اقامت به عنوان مهمترین مزیت خرید ملک در پرتغال شناخته می ‌شود. برخی از ملک هایی که  در کشور پرتغال وجود دارند ۵۰۰۰۰۰ یورو ارزش خواهند داشت. اما برخی دیگر از ملک ها که نوسازی شده اند را با ۳۵۰ هزار یورو یا ۲۸۰ هزار یورو می توانید خریداری کنید. سرمایه گذاری در کشور پرتغال برای اقامت پرتغال باید طبق اصول و قوانین مشخص شده ‌ای باشد. بنابراین باید تمامی قوانینی که برای خرید ملک وجود دارد را بشناسید و سپس در این کشور سرمایه گذاری کنید.

نکاتی برای خرید ملک و سرمایه گذاری در پرتغال

 یکی از مهمترین نکاتی که باید خریداری ملک و اقامت پرتغال اهمیت دارد این است که ابتدا ویزای توریستی دریافت نمایید. با دریافت ویزای توریستی می توانید به این کشور سفر کنید و ملک مورد نظر را مورد بازدید قرار دهید. پس از بازدید ملک به راحتی می توانید در مورد این مسئله که ملک مورد نظر ارزش خرید دارد یا ندارد تصمیم گیری نمایید.

پس از آن باید از وکیل برای خریداری ملک راهنمایی ‌های لازم را دریافت کنید. هزینه ای که جهت خرید ملک باید پرداخت شود در حساب پرتغالی است. بنابراین در گام بعدی باید یک حساب پرتغالی معتبر افتتاح نمایید. همراه حساب معتبر پرتغالی باید برای مالیات این کشور اقدام کنید. تمامی نکاتی که مربوط به پرداخت مالیات در این کشور می باشد را کارشناسان حرفه ای خرید ملک برای شما توضیح می دهند.

جمع بندی

 در واقع شما باید به خوبی بدانید که سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال برای اقامت طلایی پرتغال مزیت زیادی دارد. شما می توانید بعد از ۵ سال ملک خریداری شده را به فروش برسانید. شرکت ساحل آفتاب مزیت هایی که در مورد سرمایه ‌گذاری پرتغال و خرید ملک وجود دارد را برای مهاجرین فراهم می کند. شما می توانید از ساحل آفتاب برای اقامت کشور پرتغال کمک بگیرید.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت طلایی پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.