شماره تماس : 23-88641720

چه نوع سرمایه گذاری برای اخذ ویزای طلایی مناسب است؟

چه نوع سرمایه گذاری برای اخذ ویزای طلایی مناسب است؟

در رابطه با سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی اگر قصد دریافت گلدن ویزای اسپانیا را داشته باشید احتمالاً این سؤال برای شما پیش آمده که چه نوع سرمایه گذاری برای اخذ گلدن ویزای اروپایی مناسب است. به طور کلی روش های مختلفی برای سرمایه گذاری و دریافت گلدن ویزای کشور های اروپایی همچون اسپانیا وجود دارد.

اینکه دقیقاً کدام روش برای شما مناسب‌تر است کاملاً بستگی به شما، شرایط و هدف شما از مهاجرت دارد. در ادامه روش های اخذ گلدن ویزا را با یکدیگر بررسی می­کنیم. آگاهی از شرایط دریافت گلدن ویزا و روش های آن در کشورهای مختلف اروپایی باعث می­شود انتخاب شما راحت‌تر صورت بگیرد.

روشهای سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی

روش های سرمایه گذاری برای اخذ ویزای طلایی ساحل آفتاب

1- اخذ ویزای طلایی از طریق خرید املاک و مستغلات

خرید ملک یکی از رایج ترین و بهترین روش های سرمایه گذاری و اخذ اقامت در اروپا است. در کشور پرتغال با سرمایه گذاری 350 هزار دلاری در املاک خارج از لیسبون و 500 هزار یورویی در املاک شهر لیسبون می­توانید اقدام به دریافت گلدن ویزا نمایید. در اسپانیا نیز با خرید ملک به مبلغ حداقل 500 هزار یورو می توانید ویزای طلایی اسپانیا را در دست داشته باشید. این مبلغ در کشور یونان به 250 هزار یورو کاهش پیدا می­کند. در قبرس با 300 هزار یورو، در مالتا با 375 هزار یورو و در ایرلند با 500 هزار یورو می­توانید اقامت طلایی این کشورها را دریافت کنید.

2- اخذ ویزای طلایی از طریق سرمایه گذاری و شراکت مالی

خرید سهام در شرکت های کشور مبدأ و شراکت مالی یکی دیگر از روش های پرطرفدار دریافت گلدن ویزا است. به عنوان مثال، برای اخذ گلدن ویزای اسپانیا می­توانید سهام یک شرکت اسپانیایی به مبلغ حداقل 1 میلیون یورو را خریداری نمایید.

3- اخذ ویزای طلایی از طریق سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی

4- اخذ ویزای طلایی از طریق سپرده‌گذاری بانکی

کدام روش سرمایه گذاری برای اخذ اقامت طلایی مناسب تر است؟

اینکه کدام روش سرمایه گذاری برای شما مناسب تر است به طور قطع بستگی به عوامل بسیاری دارد. از جمله میزان سرمایه و توقعات و اولویت های شما در مهاجرت بهتر است قبل از انتخاب روش سرمایه گذاری خود از مشورت یک وکیل مهاجرتی بهره مند شوید.

بهتر است برای دریافت اقامت اسپانیا برای گرفتن بهترین نتیجه حتماً با افراد آگاه در این زمینه مشورت داشته باشید تا کارهای اقامت شما با سرعت بیشتری با مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب انجام شود.

مطالب مرتبط

اسپانیا
اخذ اقامت اسپانیا شرایط 2023
اقامت طلایی اسپانیا
اقامت طلایی اسپانیا شرایط 2023
خرید-خانه-در-اسپانیا
خرید ملک در اسپانیا شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.