شماره تماس : 23-88641720

سفیر ایران در اسپانیا: فیتور فرصتی برای تبادل اطلاعات گردشگری

سفیر ایران در اسپانیا

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا، گفت:نمایشگاه گردشگری فیتور فرصتی منحصر بفرد برای تبادل اطلاعات و ارتباطات با سایر کشورهاست.

به گزارش ساحل آفتاب به نقل از ایرنا، «محمد حسن فدایی فرد»، که در حاشیه مراسم افتتاحیه سی و هفتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری اسپانیا(فیتور)، سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: اسپانیا یکی از کشورهای پیشگام در حوزه هتل سازی و گردشگری است و ما امیدواریم با راه اندازی خط مستقیم پروازی ارتباط دو کشور بیش از پیش و بهتر شود.

فدایی فرد  تصریح کرد: ایران با توجه به قابلیت های تاریخی و جغرافیایی خود می تواند به یکی از مقاصد مهم گردشگری جهان تبدیل شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به قابلیت‏های بخش‏های گوناگون صنعت گردشگری ایران از جمله گردشگری فرهنگی، گردشگری تاریخی، گردشگری زیارتی، طبیعتگردی و گردشگری سلامت در ایران وجود دارد، ولی متاسفانه هنوز سهم ما از بازار گردشگری جهانی بسیار ناچیز است و باید برای رسیدن به 20 میلیون گردشگر طی 8 سال آینده در حوزه های مختلف تلاش کنیم.

لازم به ذکر است شرکت خدمات گردشگری و توریستی ساحل آفتاب با حضور در این نمایشگاه به ارائه اقدامات و خدمات خود پرداخته است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.