شماره تماس : 23-88641720

برای دریافت اقامت یونان از طریق تمکن مالی، چه شرایطی باید داشته باشیم؟

برای دریافت اقامت یونان از طریق تمکن مالی چه شرایطی باید داشته باشیم؟

اقامت یونان از طریق تمکن مالی امکان پذیر می باشد. اگر شما می خواهید اقامت تمکن مالی یونان را دریافت کنید باید در مورد شرایط لازم جهت اخذ اقامت اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. اثبات تمکن مالی یکی از مهمترین نکاتی است که برای دریافت اقامت کشور یونان اهمیت زیادی دارد. مدارک و اسنادی که ثابت کند شما به کار کردن در کشور یونان و ایران نیاز ندارید اهمیت خواهند داشت.

در سال ۲۰۲۲ جهت دریافت اقامت تمکن مالی حداقل مبلغ مناسب جهت پوشش دادن هزینه های ماهانه حدود 2 هزار یورو می باشد. البته اگر قصد اقامت در کشور یونان همراه با اعضای خانواده تان را دارید باید به ازای همسر ۴۰۰ یورو و به ازای هر فرزند ۳۰۰یورو اضافه کنید.

شرایط دریافت اقامت تمکن مالی کشور یونان

اقامت تمکن مالی یونان ساحل آفتاب

برای دریافت اقامت طلایی یونان با تمکن مالی باید به دولت یونان ثابت نمایید که درآمد ثابت در کشور ایران دارید. این مسئله که بدون نیاز به حضور شما ماهیانه هزینه مشخص شده به حسابتان واریز می گردد اهمیت زیادی دارد.

افتتاح حساب اولیه تان در یونان باید با ۲۵ هزار یورو انجام شود. با دریافت کارت اقامت کشور یونان، شما اجازه برداشت کردن از حساب خود را به دست می آورید. اما اگر بخواهید اقامت خود را به صورت مجدد تبدیل کنید باید همین میزان پول در حساب تان موجود باشد.

اگر می‌خواهید از طریق اقامت تمکن مالی یونان، اقامت این کشور را دریافت کنید باید تا 2 سال شرایط مورد نظر را رعایت نمایید. پس از 2 سال به راحتی می ‌توانید اقامتتان را تمدید نمایید و بعد از گذشته 8 یا 10 سال به راحتی قادر خواهید بود که جهت اقامت دائم کشور یونان اقدام کنید.

اقامت یونان با تمکن مالی و شرایط کار کردن

با دریافت اقامت یونان از طریق تمکن مالی به هیچ عنوان نمی توانید در کشور یونان کار کنید. اما می توانید سرمایه گذاری در یونان انجام دهید. در این صورت باید واجد شرایط سرمایه گذاری باشید. مدارکی که به کشور یونان ارائه می دهید باید کامل باشد تا مجوز سرمایه‌ گذاری را برایتان صادر کند.

شما برای دریافت مجوز سرمایه‌گذاری در کشور یونان با استفاده از ویزای خود حمایتی باید این مسئله را تضمین کنید که حدود ۳۰۰ هزار یورو سرمایه‌گذاری می کنید.

مدارک اقامت یونان با تمکن مالی

مدارکی که برای اقامت یونان با استفاده از تمکن مالی باید ارائه دهید را بهتر است به طور کامل تکمیل نمایید. گذرنامه فرد متقاضی، شناسنامه فرد متقاضی، گواهی سلامت، عدم سابقه کیفری، و 6 قطعه عکس باید تحویل دهید.

همچنین مدارکی که نشان دهند میزان حقوق، سوددهی سهام، اجاره املاک و … چقدر  می باشد را باید تحویل دهید. در واقع شما باید با استفاده از این مدارک ثابت کنید که می توانید هزینه های خود را در کشور یونان پرداخت نمایید.

سخن پایانی

 اگر می خواهید اقامت یونان را با تمکن مالی دریافت کنید و اطلاعاتی در این زمینه ندارید بهتر است که با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب مشورت کنید. کارشناسانی که در این شرکت حضور دارند به طور کامل اطلاعات دقیق سرمایه گذاری و ویزای خود حمایتی را به شما ارائه می دهند.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اخذ اقامت طلایی یونان شرایط 2023
سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی
اقامت تمکن مالی یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
خرید ملک در یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.